Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Aurskog

HIO

over 19 år siden

HIO

Noen som har kjennskap til 18 hullsbanen på Aurskog? Hvordan er banen? Åpner i morgen ser jeg..vurderer en runde på lørdag.

Bobjoy

over 19 år siden

Bobjoy

Greenene skal visst være litt skadd av vinteren, men de er visst sådd opp på nytt slik at hvis åpningen er i morgen er vel alt i orden. Resten ser bra ut på avstand i hvert fall. :)

Ernie

over 19 år siden

Ernie

Spilte banen i går, og må dessverre si at den var i overraskende dårlig stand. Greenene hadde mange store brune områder og det var forskjellig lengde på gresset (veldig langt gress på noen av dem). Fairwayene var klipt som litt kort rough og var veldig soggy.

For øvrig syns jeg heller ikke så mye om designen på banen, og løsningene de hadde med en del hinder og ikke minst blinde utslag (hull 9 kan være direkte farlig). Det var også altfor langt å gå mellom noen av hullene, da banen er delt mellom to områder.

Fordelen var at det var lite folk der, så 18 hull gikk på omtrent 3 timer for den vesle gruppen vår.

HIO

over 19 år siden

HIO

Spilte banen i dag....Dette er helt klart den dårligste banen jeg noen gang har spilt på. Ikke bare var banen i dårlig stand, men hullene var banen var elendig lagd også. Brune og dårlige greener, dårlig med gress på fairway, elendig lagd tees. Første og siste gangen jeg spiller denne banen.....

704

over 19 år siden

704

Enig med Ernie og HIO. Spilte også banen på torsdag, og det var ikke mye å skryte av, dessverre. Langt fra verdt den nedsatte greenfee'en på 250 kroner.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her