Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Launch Monitor i Oslo?

Jameson

over 19 år siden

Jameson

Jeg skulle gjerne hatt oppdatert mine Launch Monitor data (begynner å bli en stund siden sist). Er det noen som vet hvor dette tilbys i Oslo-området?

Kåre

over 19 år siden

Kåre

Ingen som vet dette?

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Hva er dette?

DirtyFairway

over 19 år siden

DirtyFairway

Importøren av Titleist har en stående, men
er usikker på om den er for folk flest.

Vet at bl.a. landslaget har brukt den.

Finnes kun 4-5 stykker i Europa.

Jameson

over 19 år siden

Jameson

Var ikke klar over at det var så få av de, overraskene at ikke custom golf på Fornebu har en. Er nesten umulig å drive med drivertilpasning uten å kontrollere optimal launch angle og spinn. Mente å huske at jeg har sett at Lars Chr Hansen hadde en før, men mulig jeg tar feil.

Har benyttet det endel i USA og det er svært nyttig for å tilpasse utstyret på "egenhånd" (har ikke særlig tiltro til evnene til norske tilpassere. Har forsøkt både MM og LCH uten særlig hell. Har lykkes betraktelig bedre med prøv og feil metoden).

I alle fall, takk for svar.

Tarzan

over 19 år siden

Tarzan

Lurer på om jeg ikke hørte at Garry på Asker hadde en slik for 1-2 år siden. kansje han fortsatt har?. Sjekk

eksperten

over 19 år siden

eksperten

Sikkert veldig viktig å teste svingen i maskin som det kun finnes enkelte av i Europa. Blir nok en helt ny golfspiller etter at du får tilpasset køllene etter spesifikasjoner som antakeligvis er ulike dagen etter.
Selv Henrik Bjørnstad som spiller på PGA touren trener alene og hevder seg bra.

Jameson

over 19 år siden

Jameson

Hva i all verden er det for et svar? Sjelden har vel noen bidratt mindre. Kan love deg at du raskt kan plukke opp 25 meter hvis du får korrekt skaft og loft som gir perfekt spinn og optimal utgangsvinkel.

Det har ingen ting med trening å gjøre og er ikke et redskap som hjelper deg med svingen, kun et apparat som gir deg informasjon.

eksperten

over 19 år siden

eksperten

Mener bare at folk er så opptatt av utstyr og glemmer at det er mannen som bruker det som avgjør kvaliteten.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her