Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kjekstad

fantomet

over 19 år siden

fantomet

Skal spille en klubb turnering på Kjekstad i morgen. Dro opp dit for å sjekke forholdene. Til min store forskrekkelse spiller de med vintergreener og matteutslag, enda greenene/teestedne var mer enn bra nok til å spille på. Har spilt ca 15 runder etter påske og har spilt greener som er vesentlige dårligere enn på Kjekstad. Man kan ikke spare seg til fant.

Er det noen andre baner i Oslo området som spiller med matteutslag og veintergreener

704

over 19 år siden

704

Det er vel noen vintergreener her og der, men tror ikke jeg vet om noen baner hvor ALLE hullene er vintergreener. Usikker på om Grorud har åpnet sommergreenene. De åpnet med vintergreener, men det er jo bare en lekebane uansett ;o)

fantomet

over 19 år siden

fantomet

Må mann hulle ut i turnering? Når vi spiller selskapsrunder så er det ok at den er innenfor en køllelengde.

Pedro

over 19 år siden

Pedro

Det er normalt å få putter innenfor en halv køllelengde i turneringer. Spørs hvem du går med egentlig.

Medlem

over 19 år siden

Medlem

På Kjekstad må du hulle ut i turnering og dessverre står flere vinter-hull i skråbakke.

Frister ikke.

Lost ball

over 19 år siden

Lost ball

Hvis du går turnering i en av klubbene hvor jeg er medlem, så må du hulle ut om du så bare mangler en centimeter, dog med unntak av matchplayturnering.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her