Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Baner i Miami

Frank W. Mortensen

over 19 år siden

Frank W. Mortensen

Hei

Er det noen som kan anbefale en bra bane ved Miami Beach? Skal dit i jobbsammenheng om noen få uker, men rekker å få med meg en runde :) Vet jo at det finnes drøssevis av baner, men vil gjerne høre om noen på dette forumet har spilt der.

Mvh.
Frank W. Mortensen

OscarII

over 19 år siden

OscarII

Crandon Park er en superbane. MÅ oppleves. Pass opp for saltvannskrokodiller.

Frank W. Mortensen

over 19 år siden

Frank W. Mortensen

Takker og bukker! Jeg har mailet dem i dag for å høre om de har en ledig tid.

pekka

over 19 år siden

pekka

Jeg kan absolutt anbefale Doral Blue Monster like ved Miami international
super service flott bane (Arr, Ford Championship Pga tour)

Frank W. Mortensen

over 19 år siden

Frank W. Mortensen

Takk skal du ha! Undersøkte litt. Det ser ut som om Blue Monster er stengt frem til september, pga. renovering av greenene...

OscarII

over 19 år siden

OscarII

Crandon ligger på en øy like utenfor Miami med fantastisk utsikt til downtown skyline på slutten. Kommunal bane som arrangerte RCCL Champ. på Champions tour frem til 2004 (kanskje ennå). Greenfee fra ca 70-125 dollar mens Blue Monster har 265 dollar.

Ellers, Miami er full av gode baner, og nå frem mot sommeren er sesongen på hell, og det er det nesten ingen som spiller golf pga varme og fuktighet. Du kan finne tilbud på helt greie baner til 25-30 dollar inkl. cart. Sjekk f.eks. www.golf954.com

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her