Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fjosoks første runde på Miklagard

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Om nøyaktig 24 timer slår Fjosok ut på Miklagard for første gang i år. Ryktene skal ha det til at han burde ha trent mer, at banen ikke er helt i topp slag og at det blir regnvær. Hvilken score kommer Fjosok til å rote seg rundt på (fra backtee) i sin sesong-debut? Riktig svar premieres med signert scorekort og et spark i pungen.

Jens Pøttrus

over 19 år siden

Jens Pøttrus

Fjosok banner og sverter seg rundt på beskjedne 88 slag. Noe han i ettertid kommer til å bli mobbet for HELE sesongen!

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Nei du er jo en mann med et rimelig stødig spill. Jeg legger ekstra vekt på rimelig.

Jeg antar Fjosok spiller en litt sånn lunken 78-runde fra svart. Feiger han ut å spiller gult vil jeg anslå 81 slag.

Har så god tro på deg Fjosokken!!

tolle

over 19 år siden

tolle

Etter å ha observert Fjosok på PGA de Catalunya, ser vi nok 3 siffer på scoren hans etter første runde på Miklagard... Hva det kan bli på backnine er derimot usikkert, men forhåpentligvis vil det der bare bli 2-sifret...

Vijay

over 19 år siden

Vijay

Hei.
Jeg tipper at Fjosok spiller sin første runde på 81 slag fra svart.
Hvis han får god flyt i spillet blir nok runden på 78 slag. Jeg venter i spenning på å høre hvordan runden gikk:-)

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Jeg tipper du havner på det samme som meg, nemlig 84 slag.

(Jeg har riktignok ennå ikke bestemt meg for om jeg skal spille fra rødt eller blått..)

704

over 19 år siden

704

Hvis Fjosok går på 78 fra svart den første runden så skal jeg personlig ta av meg både hatten og sokkene (så sant hcp'et hans er riktig og ikke et eksempel på en veldig god spiller som ikke konkurrerer og dermed ikke kommer under 4,5).

Men, beklager Fjosok, tror nok det blir 84 slag. Det skulle jo tatt seg ut om du slo den éne runden jeg har spilt der ute (79, riktig nok ikke fra svart, men hvit). Jeg syns likevel ikke du skal skamme deg over det. 84 er så respektabelt at...

Yngve

over 19 år siden

Yngve

en fjøs-sokk som spiller på under 80 slag første runden?

nææææ

82....

gleder meg allerede til pungsparket...

J

over 19 år siden

J

88.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Mange interessante gjetninger her, personlig tror jeg nok at Gunnar Bull er inne på noe. Gunder er bare høflig og overvurderer meg nok. Tolle er bare stolt fordi han klarte å slå meg i match på min første runde av året, og for at han skal klare det så må jeg selvfølgelig gå godt over 100 slag.

Med tanke på at personlig rekord fra backtee er 75 slag så tror jeg nok at 78 er litt tungskutt på det føret som er nå. Svaret får dere i morgen!

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Jeg er ikke kjent som spesielt høflig da Fjosokkerten. Og jeg står fast på 78 som antagelse for ditt spill i morgen. Så det så.

Tolle

over 19 år siden

Tolle

Og jeg skal rope i baksvingen din på første tee... Du vet hvor jeg er... Hjelper ikke om du hadde snittscore på 1,5 under Amatour på det hullet i fjor.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Det ble 89 utrolig gode slag! En flott kvadruppel blant annet, og veldig mange klokkerene bogeyer! Golf er så lett... :P

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Jeg gikk i flighten bak dere, hjelpe meg for et lavt tempo dere holdt. Det hjalp dog litt da Jørn forsvant...:-)

J

over 19 år siden

J

Og jeg som hadde troen på deg og tippet 88. Men men, kjempesprekk og 89, et helt slag etter skjema

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Jørn må bruke mindre tid på å vise hvor lavt han kan slå med driveren med de provisoriske ballene, så blir det mye raskere med en gang..

:O)

704

over 19 år siden

704

Hvordan var Miklagard i dag? Losby var skikkelig soggy.

For øvrig skuffende med 89 i dag, Fjosok. Trodde virkelig på en 84-runde (selv om jeg aldri har sett deg spille... tror jeg)

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

704:Miklagard er ikke bra etter vinteren, trenger sol og varme for å få gress på greenene.

Krutt: Vi gikk også og stanget, det er den inkompetente PAen som ikke gjør jobben sin ;) Kan forresten ikke huske at vi så noe mer til dere etter front ???

J: 89 var kjempesprekk, hadde troen på lave 80 i dag men det var mye som ikke ville det sånn. Håper at lyskestrekken bedrer seg, hvis ikke får jeg en særdeles kort golfsesong i år.

Krutt

over 19 år siden

Krutt

PAen der er udugelig ja, kjører bare rundt og poserer. Ikke gadd han å kjøre ut burger til oss heller, selv om de skryter av at de gjør det i menyen. De to jeg spilte med måtte derfor inn og gomle pølser etter front, derfor fikk dere et lite pusterom...

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

PA'en på Miklagard er vel noe av det beste jeg har sett. Hyggelig og høflig, men streng i de få tilfellene det var nødvendig. Rett og slett imponerende!

Tom

over 19 år siden

Tom

Ny helgejobb på Miklagard Bull??

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Fjosok: jeg er så skuffet. Jeg er så utrolig skuffet.

sukk

King Ben

over 19 år siden

King Ben

Du får heller glede deg over Henrik da Gunder..... To slag bak ledelse og delt 3. ikke dårlig det.....

Peri

over 19 år siden

Peri

Nyt Henrik-videoen på golf.no da gutter. Fin sving har han også.

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Korrekt, Tom. Åssen skjønte du det? :-)

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Ofte hørt på Miklagard, allerede:

"Æ hete Gunnar! Æ e politi her! Opp me henda!! Har du greengaffel?"

icniVad

over 19 år siden

icniVad

Du Einstein. Synes ikke du det er merkelig at Gunnar ikke har fått sparken allerede? Vi så han prøvde å arrestere to medlemmer i går. Han pekte på dem med greengaffelen og ba dem slenge køllene på bakken. Så dro han opp en plakat med noen Wanted-bilder for å sjekke om han kunne arrestere dem. Men det kunne han ikke.

Er dette en normal adferd til en Sheriff?

Albert Einstein

over 19 år siden

Albert Einstein

Jo, men problemet er at der Gunnar vanker, er han loven.

vi får danne en vigilantegruppe som vi kaller for... hmm.... "Young Buns" og så jakter vi på Gunnar Bull til han gir etter......

hva med å lage motdemonstrasjon ved å henge opp "Wanted" plakater av sheriffen over alle golfbanene på planeten?

icniVad

over 19 år siden

icniVad

Joda han _tror_ han er loven, det er en vesentlig forskjell.

Synes det er uansvarlig av Miklagard å ansette en person som dette med så sterke psykiske lidelser som liksom skal kjøre rundt å passe på spillerne. Han er selv en ufattelig treig spiller, som erfart på de rundene når vi spiller med han. Han har de treigeste rutinene til noen der ute, og han reparerer aldri nedslagsmerker. Nei han er rett og slett kjip å spille med.

Forslaget om å henge opp wanted-plakater støtter jeg maksimalt. Vi vil ha den gamle sheriffen tilbake! Gunnar har sikkert drept han og dumpet han i Glomma.

Albert Einstein

over 19 år siden

Albert Einstein

da foreslår jeg at vi banker gørra ut av han, og får han til å innrømme at han har drept gamlesheriffen.

er han uskyldig, så finner vi ut det også....

hihi

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Haha, jeg dumpet han IKKE i Glomma ihvertfall!

Men at dere setter opp "Ønsket"-plakater med bilde av meg på, det er en skikkelig fin gest. Rødmer nesten jeg.

icniVad

over 19 år siden

icniVad

Sura

Tom

over 19 år siden

Tom

Hvordan var "jobben" i dag Bull?. Hadde bilen "regntøy"?.

Albert Einstein

over 19 år siden

Albert Einstein

Gunnar:
"wanted" og "ønsket" er to forskjellige ting, selv om det bokstavelig talt er oversatt riktig.

siden du ikke skjønte det, så er det vel kanskje ingen vits i å forklare heller....

;O)

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Og Albert, jeg skjønner godt at du må prøve å få med flere for å banke meg opp. Disse ynkelige utslagene dine minner mest om halvhjertede S/M-dask og klarer ikke å skremme longhittere som meg :-)

Anne Kari

over 19 år siden

Anne Kari

Haha, S/M-dask! Den var god, Gunnar.

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Dere er så interne her folkens...
kandereikkeforeksempelprøvepååforklarehvadereegentligholderpåmedåsi?

Har dere ikke et eget diskusjonsforum på Mika eller??

Anne Kari

over 19 år siden

Anne Kari

Hihi, etter hva jeg har hørt så er Albert sur på Gunnar fordi Gunnar mente Alberts bukser var så stygge at han ville blitt nektet spill på Miklagard. Albert ble faktisk så satt ut at han misset en metersputt rett etterpå og det har han ikke helt klart å svelge ennå.

Bare rykter altså, men jeg tror ikke de er så langt fra sannheten. Uansett er vel dette siste gang vi får se akkurat de buksene til Albert...

Albert Einstein

over 19 år siden

Albert Einstein

ja, den buksekommentaren var ganske så ufin....

Gunnar Bull(shit) kommenterte buksa mi midt i baksvingen, men det var ingen metersputt, den var nok nærmere 1 meter og 10.....

Jeg begynte jo først å skrattle midt i putten, men så kom det haglende på meg at det faktisk må ha vært misunnelse, for buksene til Gunnar Bull var utslitte, og bar preg etter å ha vært brukt av en ungkar i lang tid. utvasket, og med hull rundt lommene.
Det er litt synd på Gunnar sånn sett, for han har ikke øyne for egne feil, men er sykelig opptatt av å finne ting å pirke på hos oss andre, siden dette er den eneste måten han kan psyke oss ut så han vinner en runde.

men, på den annen side, med den svingen, så må vi vel unne han den muligheten han har......

jeg foreslår kronerulling til Gunnar, så han får råd til å leie en syerske til å lappe og farge buksa si, så slipper han å kjøpe ny i hvertfall....

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Kronerulling... Mine bukser har dessverre en litt annen standard enn dine, Albert.

Kronerulling... Hahaha. Nå skjønner jeg hvorfor buksa di var så ugly :-)

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Chattere!

Albert Einstein

over 19 år siden

Albert Einstein

ja, annen standard, det skal være visst....
mine tåler å vaskes, og er faktisk like hele etter 2 sesonger....

nå skal ikke jeg gni det inn, men bukser fra Cubus har en tendens til å revne, og de blir ikke "retro" av å ha hull i baken og rundt lommene....

hihi......

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Chatter!!!!

L

over 19 år siden

L

Det finnes visst en ledig stilling som sheriff (chatte-politi) her på forumet. Gunnar tar vel jobben?

Etter hva jeg har forstått av hvilke kvalifikasjoner han hadde til den andre sheriff-jobben (les over), så passer han fint til denne også! :-D

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

L(ol)

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Gunnar, Kløfta Ranger:

Jeg bestiller herved en Big Bertha hamburgertallerken kjørt til greenen på hull 4, kl. 11:15 førstkommende torsdag, 25/5. Jeg vil gjerne ha en farris å drikke til burgeren. Farge på farrisen kan du bestemme selv.

Mvh Krutt.

Lucky Fluke

over 19 år siden

Lucky Fluke

Da tar jeg en Stratos(tm) på samme hull, samme flight, med en cola. Baguette med Råssjbeef på hull 12 takk, og en flaske vann der.

Mvh Lucky

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Yngve skal også ha burger, og det er han som skal betale for dette.
Hans VISA-nummer er 4925 6090 1987 0034 (Nordea)

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Aiiiii jeg trenger OGSÅ noe godt å spise på rundt det tidspunktet! Kanskje reke-smørbrød kunne passe? Jatakk!

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Chattere, chattere og atter chattere!

Er det mat til andre enn medlemmer, forresten?

Lucky Fluke

over 19 år siden

Lucky Fluke

Jada men da må du nok betale greenfee i tillegg.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

jeg vil også ha en burger, men jeg vil ha den på hull 10. 12:30, med to cola, en melkesjokolade og stor giverglede.....

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Er redd dere har misforstått litt. RESTAURANTEN leverer mat. MIN myndighet er dessverre bare å kunne kaste dere ut av banen.

Gleder meg til torsdag :-)

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Gunnar Bull, ikke lengre enn venn, men en lovens mann med "license to kick"......

får jeg lov å møte brisen på banen? hihi

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Maktsyke jæ***, minner meg litt om Cartman med "authorita". Det er du jo forresten også, når jeg tenker meg om. En cart-man altså.

Hvem er det som kjører ut maten da? Rocket?

Lucky Fluke

over 19 år siden

Lucky Fluke

Gunnarn. Hvis vi ikke har vanlige penger, tar du australsk euro da?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her