Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Toyota Tee-time

S. lice & D. raw

over 19 år siden

S. lice & D. raw

Noen meninger om programmet? Synes selv det var på høy tid at det kom et norsk golfprogram som tar for seg litt av hvert. Keep on dudes! Morsomt program!

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Morsomt med et norsk program, synes de har ok innhold&programledere.

Jørgen Slice

over 19 år siden

Jørgen Slice

Veldig bra med et norsk program. Morsomt å følge "kveldens profil". Håper de fortsetter med reportasjer om enkeltspillerer på de andre tourene også.

Kanskje noe junior stoff også?

JOnny

over 19 år siden

JOnny

Fint konsept, men feil folk på skjermen. Programmleder eier ikke fnugg av kritisk sans, alt i Norsk golf er helt fantastisk.

Ler meg ihjel av Crachch som stopper svingen halvveis som Suzann, og tror dette er noe veldig lurt som bør vises på TV. At denne urutinerte ferskingen får så mye TV tid sier alt om Norge som golfnasjon. Morsomt i går når han spilte Colonial, tv bildet ble klippet 5-6 ganger akkurat når ballen hans gikk i vannet eller en dyp bunker. Blir litt latterlig når han skal forklare oss om et lettspilt par 3 og demonsterer ved å sette et 7 jern 30 meter kort i vannet.....

Driv

over 19 år siden

Driv

Enig med JOnny.
Golf.no er på hugget med video: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/article1300234.ece

Underholdende og fint gjort.

Bobjoy

over 19 år siden

Bobjoy

Fint med et norsk program uansett. Hyggelig at ikke alt er like kritisk også. Det kritiske er det forsåvidt bare å lese her eller på den andre debattsiden. :)

Kevin

over 19 år siden

Kevin

Synes virkelig det var på tide med et norsk golfprogram,og vi får vel ikke være for kritiske ennå og gi de en sjanse. Synes de klarer seg bra,og håper på flere gode programmer med tips,banebesøk,utstyrstester og golfreiser kanskje. Og selvfølgelig at de følger våre norske spillere som spiller ute i den store verden

Anne Kari

over 19 år siden

Anne Kari

JOnny - er du dame? Eller er du sånn generelt negativt til alt og alle?

p4 spiller

over 19 år siden

p4 spiller

Skal dere kritisere Fredrik for det han gjør med svingen sin, han gjør noe som fungerer for han, vil si at han har en meget bra sving.
Han er en god spiller , og veldig godt likt i det norske golf miljøet.
Han gjør en kjempe jobb.

JOnny

over 19 år siden

JOnny

Det å være godt likt er som kjent kravet for å være en autoritet i golf Norge.

Han har vel ikke hevdet seg i norge en gang, så å kalle han en god spiller er vel en liten overdrivelse.

Men for all del sikkert verdens hyggeligste gutt, men når ble det et kriterium for å lære andre noe om golf ?

King Ben

over 19 år siden

King Ben

Jeg mista all respekt for den lille mannen forrige søndag....
Han og noen til gikk i ballen bak oss på Tyrifjorden. Det var fulle flighter hele veien og vi måtte vente noen minutter stort sett på hvert utslag... Ingen krise, bare vanlig fulle flighter....
Når vi sto å putta på green på hull 6 "presterte" han å drive greenen.... Må si jeg ble litt "ilter" da ballen hans trillet mellom bena mine....

He-he.... Det var også den siste gangen vi så dem "rett" bak oss....

PlayBoy

over 19 år siden

PlayBoy

Dette programmet er laget for noviser.
Er veldig lett å være "god" i Norge, for den lille håndfullen av singlehandicappere som finnes her på bjerget.
Men TTT har som målgruppe gjennomsnitts-Ola-Dunk-golfere som ikke har snøring, derfor blir det som det blir, og dette tatt i betraktning så synest jeg programmet er fantastisk bra.

Lost ball

over 19 år siden

Lost ball

Brukbar tidtrøyte, ikke veldig avansert og har nok en del forbedringspotensiale.

Omtrent som golfspillet mitt altså...

slow

over 19 år siden

slow

Synes de gjør en grei jobb jeg, det er vel med dem som med oss, vi må starte et sted. Av den grunn mener jeg at:
1. Prøv og feil er det man lærer av, så det blir bedre etterhvert.
2. Synes vi skal støtte opp om et norsk golfprogram, men som kjent er det lettere å kritisere i Norge
3. De som synes det er så forferdelig dårlig, og ikke klare å glede seg over noen som prøver noe nytt, bør finne fram fjernkontrollen og lete fram av-knappen, Norge er et fritt land hvor alle fjonballer kan se (omtrent) det de vil :-)

Takk for meg, nå skal jeg ut i skogen og lete etter "fugledødaren" jeg slicet sist gang :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her