Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Østmarka

Greenfeespiller

over 19 år siden

Greenfeespiller

Hei.
Jeg skal spille Østmarka på lørdag, og har i den forbindelse noen spørsmål:
1) Hvordan er forholdene der nå? Hastighet på greenene?
2) Er dette en lettspilt bane, eller er det veldig smalt der?
3) Hvor tidlig åpner proshopen (ser man skal kjøpe polletter til rangen)
4) Noen som har noen gode stalltips om hvordan man får en god score på den banen?

På forhånd takk!

Mvh
Greenfeespiller

King Ben

over 19 år siden

King Ben

ring proshoppen......

heihei

over 19 år siden

heihei

1) forholdene er greie, litt rufsete da vinteren var ganske slem... hastigheten på greenene er helt ok.. kanskje bedre enn du skulle trodd!

2) banen er ganske lett! første 12 er åpne uten serlig hindringer. de siste 6 er i skogen og litt vanskeligere. ikke smalt på denne banen.

3) Proshopen åpner 8 hver morgen.

4) På første 12 er det bare å dælje til med driveren!!!! ingen farer!! på iste seks slår du ut med jern så er det også ganske greie hull!

eksperten

over 19 år siden

eksperten

Skal spille Østmarka i helgen selv, kjempefin bane med akkurat passe lengde og variasjon. De første tolv hullene er der man kan samle poengene. Er lett å ødelegge runden i skogen på de siste hullene. Spesiellt hull 18 tar knekken på mange nervøse golfspillere.
Spillte der på 17. mai og forholdene er absolutt brukbare, litt ujevne greener.

Greenfeespiller

over 19 år siden

Greenfeespiller

Hei.
Jeg spilte Østmarka idag, og synes det var en veldig grei bane. De første hullene var litt kjedelige, siden man går opp og ned den samme "dumpa" flere ganger. Etter det, så ble det mer variert. Jeg likte godt at mange av greenene var indulerte, og tar meg garantert en tur tilbake.

En ting som trekker ned er damen som hadde ansvar som starter idag. I det jeg skulle slå ut på hull 1 kom hun bort for å snakke med oss. Etter å ha vist henne greenfeebillettem (som allerede var vist en gang), så måtte man gjøre seg klar for å slå ut igjen. Nok en gang begynte damen å prate med noen forbipasserende, noe som var veldig frustrerende. Spesielt ille ble det da hun sa at nå får vi være stille, for så å begynne å prate for tredje gang i det jeg skulle slå ut!
Irriterende at de ikke sørger for å holde kjeft når man skal slå ut. Dette var amatøraktig!

Men, men. Banen ellers var god nok til å besøkes igjen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her