Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Cleveland Dual wedge

Lise

over 19 år siden

Lise

va ligger i "dual wedge"? Den er på 53 grader, og således i nærheden av SW??

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Det er mer gap-wedge enn SW. SW er normalt rundt 56.. mens gap er rundt 52. Dual aner jeg ikke hva er

Krangle Fant

over 19 år siden

Krangle Fant

Tipper dual står for at den både kan brukes som gap og som sandwedge.
(Jeg har en sandwedge på 54 grader)

Tarzan

over 19 år siden

Tarzan

Står ikke noe på hjemmesiden om det. Så om det står på wedgen har nok krangle fanten rett. De har en ny som 588 som heter
(Dynamic Sole Grind). Sjekk siden dems. Den er informativ.
http://www.clevelandgolf.com/index.php?&&oidit=T004:3yjq4xv1ccelxeb2k259a6fd

veggiss

over 19 år siden

veggiss

tipper dual har noe med bounce å gjøre...

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Hvorfor svarer dere når dere ikke har peiling? For å vite hva denne køllen står for, må en vite mere om utforming og spesifikasjoner. Kanskje er det en fra importøren her som kan svare?

Truls

over 19 år siden

Truls

Børje, de prøver jo bare å være hyggelige og hjelpe!

Dual betyr dobbel, så det må ha noe med det å gjøre. Tipper Krangle Fant har rett. Altså to "bruksområder".

PøttFøkker

over 19 år siden

PøttFøkker

så aggressiv du er i dag da Børje. først driver du direkte reklame, og så skal du jammen få folk til å holde kjeft også!

nei, få deg et nummer så humøret og fornuften kommer tilbake please :D

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Jeg er enig med Børje da. Hvorfor i all verden tippe at dual har noe med bounce å gjøre når man ikke har peil? Jeg ville tippet at dual slettes ikke har noe som helst med bounce å gjøre, men jeg orker ikke tippe om hva ting kan være. Også ville jeg tippet at Kranglefanten og Truls har rett.

Børje: enig med du!

Jeg hadde en gang en Odyssey 56 grader med gummi-innlegg. Den het Dual Force ellernoe. Men jeg slo ikke dobbelt så langt med den. Merkelig. Fordi jeg tippet at den ville gå dobbelt så langt når jeg kjøpte den.

Krangle Fant

over 19 år siden

Krangle Fant

Kom deg nedi senga di igjen, Flucky. Du er nok ikke helt frisk ennå.

;-)

Petrus

over 19 år siden

Petrus

Synes det er koselig at folk svarer jeg. Man trenger vel ikke være utdannet pro eller værre for å svare folk her inne. Litt av sjarmen her inne er jo nettopp det å chatte litt med andre golfintresserte :)

Yngve

over 19 år siden

Yngve

pass på.... chatting blir slått hardt ned på av "eierne" av forumet....

:D

jeg vet hva DUAL står for jeg

Kevin

over 19 år siden

Kevin

Fant en beskrivelse på nett hos Golfcurcuit.com:
Dual Wedge (51°): Great gap wedge from fairway.
Dual Wedge (53°): Fills gap between pitch and sand.

end of discussion:-)

Kevin

over 19 år siden

Kevin

skulle selvf. være golfcircuit.com i svaret mitt

Lise

over 19 år siden

Lise

Men er ikke PW mellom 46-48 grader, og SW 54-56 grader? Det virker merkelig å ha en gapwedge som er 1 grad fra SW?

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Jeg tror fortsatt at Dual står for at wedgen flyr dobbelt så langt. Så det så! Jeg skal starte en egen religion for de som tror på slikt. Hvor mange underskrifter får jeg her da?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her