Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tutta og Bjørnstad kan....hvis..

Kan ikke

over 19 år siden

Kan ikke

Nå er jeg lei av å lese i diverse aviser hvilke resultater Tutta og Bjørnstad KUNNE oppnå HVIS de bare hadde slått litt flere birdies og litt mindre bogeys.
Makan til uinteressant tomt pisspreik skal man lete lenge etter.
Er det ikke nok å skrive at Tutta eller HB fikk det og det resultatet, og det var bra eller ikke bra. Blir så gørrhypotetisk når journalistene skriver abstrakte teorier i kondisjonalis i stedet for reelle fakta i imperfektum.

K

over 19 år siden

K

Ja, livet er for kjipt. Rett og slett.

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Så les noe annet med negativ vinkling da! Det passer deg kan hende bedre?

Andre kan jo ha glede av å lese at til dømes Tutta var veldig nær på hull 13 eller 17, i en marginal sport er det så lite som skal til!

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Så heretter skal golfreferatene være slik, og bare slik:

Henrik Bjørnstad misset cutten i helgen
Susann pettersen ble nummer 37 i helgen.

Og fotballreferatene blir da kun oppramsking av resultat.

Nå blir det stas å lese sporten heretter!

Og forøvrig ønsker jeg HB lykke til igjen til helgen. Håper og tror han lykkes da.

Yeah Yeah

over 19 år siden

Yeah Yeah

Jeg håper også at Bjørnstad lykes i helgen, men tror det ikke.
Ser man på spillerne som helt i toppen så har de en tendens over tid, de spiller bedre og bedre, får seg noen plasseringer helt i toppen for så å falle av igjen. Sjelden noen på vei ned i form plutselig banker til med topp 10, men det kan jo skje....
Synest mest synd på Trevor Immelmann som ble nr.2 i to uker på rad.
Bjørnstad håper jeg kommer i form igjen på slutten av sesongen slik at han berger kortet sitt for neste år. Heldigvis datt han bare 12 plasser på pengelista etter denne helga, så han er fortsatt såvidt inne. Men det er et hav av spillere bak som bare trenger en halvgod plassering for å gå forbi. Og Henrik trenger å doble summen sin for å være sikker.

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Jeg synes ikke synd på Immelmann. Tvert imot tror jeg utrolig mange på touren misunner han og som gjerne hadde svelget en driver på tvers for å få 2 2.-plasser på rad. Men OK ser pointet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her