Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norges beste bane

Vips

over 19 år siden

Vips

kommer her.....

Brian Phillips har trua på dette.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_more_og_romsdal/sport_nrk_more_og_romsdal/5663803.html

kom og spill når banen er ferdig.

John Torudsen

over 19 år siden

John Torudsen

Selvfølgelig har Phillips troen på det.... han skal designe banen.

Dessverre besitter nok ikke BP erfaringen som er nødvendig for å lage Norges beste golfbane enda.

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Hustadvika er et fantastisk sted, men det stormer og regner jo en del da. Hustadvika er jo en av de mest værharde kyststrekninger i Norge.
Lykke til.

Guran

over 19 år siden

Guran

Ikke for å være negativ Vips, men jeg tror minst 20 av de siste golfprosjektene har sagt de skal bli "landets beste". Brian Phillips er flink til å snakke for seg, men det er mange ting som skal klaffe for at banene i det hele tatt skal bli vurdert blant de beste.

Det er mulig Brian Phillips & co er i stand til å designe baner like godt som Trent Jones. Jeg tror det ikke, men det gjenstår å se.

En annen ting er vedlikeholdet. De gode banene i Norge opererer med rundt 15 millioner i inntekter per år for å holde banen i god stand. Er det mulig å finansiere dette på Hustad? Såvidt jeg vet er det vel bare en tre-fire hundre medlemmer i Molde ennå, og de betaler vel knapt tre tusen i året eller noe slikt. Hva som er i Kristiansund vet jeg ikke, men markedet er neppe større og mer betalingsvillig der.

Men for all del, lykke til.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her