Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

EDS Byron Nelson Championship

elbow

over 19 år siden

elbow

For første gang på mange uker starter Bjørnstad relativt tidlig i feltet på en torsdag (09:40 lokal tid, Texas).

Kanskje vi skal få en åpningsrunde godt under par igjen?

Pene $6.2 mill i potten.

Jørgen, optimist

over 19 år siden

Jørgen, optimist

DENNE uken blir det topp-10. Føler det på meg.

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Grei start på par-4-hullet. Men igjen(synes jeg) så er han laaangt unna hullet på birdie putten? Fra 100 yards, så hadde han nesten 30 feet igjen på putten... velvel. Håper på en del birdier på runden!

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

;-((

704

over 19 år siden

704

Det var da som pokker. Nå får vi håpe at ikke humøret forsvinner allerede på hull 2... Satser på et vanvittig comeback fra den bogien!!

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

:--(((

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Bra utslag på 4. ... så var det innspillet da...

704

over 19 år siden

704

Dette ser da mistenkelig dårlig ut for øyeblikket... I bunkeren på innspillet.

Bobby Peru

over 19 år siden

Bobby Peru

Hva er det med hull 2 og 3 som er så vanskelig? Ser at flere sliter med akkurat disse to ...

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

ahh, bunkersave. satse på at det snur seg litt nå da!

704

over 19 år siden

704

Hull 3 er jo veldig langt. 490 yards par 4. Hull 2 er for så vidt også bra lengde på med sine 192 yards, men spørs om flaggplasseringen er noe vanskelig, ikke vet jeg...

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

meen, jeg la merke til at han IGJEN var 15 meter fra hullet, på innspill fra 100 meter.... Synes det skjer litt for ofte...
Enkelt for meg å si selvfølgelig, men litt må man forvente av en PGA-tour spiller! :D

sT. aBLE fORD

over 19 år siden

sT. aBLE fORD

Yezzz!!! cHIPPA INN BIRDIEN!

..

over 19 år siden

..

NAIS!

704

over 19 år siden

704

Hell yes. In the hole from the rough :o)

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Hull 5:
Når han ligger 45 m fra greenen må han komme nærmere pinnen enn ti meter dersom han skal få en birdie-sjanse.... Det ser ut som om dette illustrerer et problem i spillet hans for tida... For svake innspill som gir for få birdie-muligheter. Burde hatt en birdie der....

SAF

over 19 år siden

SAF

Mente hull 7

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Ligger 70 m fra pinnne og spiller inn 10 m for kort... (på 11.)

Søørn åsså

over 19 år siden

Søørn åsså

Bogggi

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Bogey igjen, - ser ikke bra ut...

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Dette holde neppe; redd han i morgen må gå like mange under par som han i dag gikk over, hvilket vil si en 67-runde..
Kanskje han slipper å spille i det dårlige være som er medlt i helga...
;-((

Riktignok ser det ut til at man så langt har noe bedre score på den andre banen, men det er muligens fattigmanns trøst...

BeTutta

over 19 år siden

BeTutta

... og Tutta har nå fire bogeys på de siste seks og ligger to over på 91. plass. Triste greier!!

bjrein

over 19 år siden

bjrein

73 runde, kjempe bra

Daniel

over 19 år siden

Daniel

Neida han trenger neppe å gå på 67 slag for å klare cutten... Skulle tro 69 slag er nok (kanskje t.om. 70-71 slag). Tipper cut på +2 eller +3 eller +4 (vanskelig å si)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her