Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

P4-Tour Onsøy GK

Snappy

over 19 år siden

Snappy

Noen som vett hvordan banene er nå, hvordan den har utviklet seg de siste ukene??

Hvem vinner, og hva går cutten på?

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Jeg vett hva cutten går på, men det er konfidensiell informasjon..

Picard

over 19 år siden

Picard

Skal du spille Snappy? Jeg skal, og driver å leter etter hoteller etc. nå. Har kjedelig nok ingen kontakter eller kjente i Fredrikstad-området, så blir nok en dyr tur er jeg redd. Noen som kjenner til billige alternativer til overnatting i dette området? Campinghytter eller lignende?

GK

over 19 år siden

GK

Det er hytter ved banen. Kontakt Onsøy for videre info.

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Lykke til med spill på Onsøy. Jeg spilte der i går og banen er langt fra klar for konuransespill spør du meg. Grenene var like mye sand og grå flekker som grønt og fairwayene var bare sånn passe. Men de forlangte full greenfee selvfølgelig. (Eies vistnok av svensker).

Snappy

over 19 år siden

Snappy

Hei Picard:

Jeg skal spille ja..

Vi reiser nok fra Stavanger med fly tidlig på torsdagen. Reise leder bestiller hotell og fly de nærmeste dagene. Så jeg vett ingen ting enda.

Vett at alle hyttene på banen er utleid.

Synd banen ikke er så bra enda, men mye kan skje på en uke og to.

Snappy

over 19 år siden

Snappy

Nå hørte jeg fra en kamerat at en venn av han hadde hatt en runde på Onsøy GK. Og forholdene var bra, noen som kan avkrfte eller helst bekrefte dette??

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her