Albatroz
Skulle spille en runde tidligere i dag på Grønmo. Kom inn i klubbhuset og skulle signe inn og betale. Problemet var bare at jeg hadde glemt hcp-bevis hjemme. Damen i resepsjonen ble veldig oppgitt og det var såvidt jeg slapp ut på banen. Jeg mener at det da må være mulig å sjekke opp slikt noe med en database, slik som jeg har opplevd at de gjør på feks ballerud. Greit nok, jeg glemte beviset, tar selvkritikk der. På den andre siden har jeg omtrent ikke opplevd at de spør etter bevis på baner i Norge, men det er kanskje feil?
Hvordan har dere opplevd at praksisen rundt om i Norge er på dette feltet? Det bør helt klart være kontroll på baner som krever hvitt kort, men på baner som kun krever grønt kort tviler jeg på at det er et vanlig problem at folk som aldri har tatt i en kølle bestemmer seg for å betale dyrt greenfee for å så hacke rundt på en golfbane med tette flighter.
Jeg skal ta med meg beviset neste gang forøvrig :) Men er det vanlig å bli bedt om å flekke opp bevis på at det hcp man skriver inn i signeringsboken stemmer?
Hvordan har dere opplevd at praksisen rundt om i Norge er på dette feltet? Det bør helt klart være kontroll på baner som krever hvitt kort, men på baner som kun krever grønt kort tviler jeg på at det er et vanlig problem at folk som aldri har tatt i en kølle bestemmer seg for å betale dyrt greenfee for å så hacke rundt på en golfbane med tette flighter.
Jeg skal ta med meg beviset neste gang forøvrig :) Men er det vanlig å bli bedt om å flekke opp bevis på at det hcp man skriver inn i signeringsboken stemmer?