Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvilke Forsikringer gjelder????

klaus

over 19 år siden

klaus

En venn av meg traff en bil på en bane i går. Det ble en skade på bilen. Jeg har i alle år trodd at vi er forsikret mot slik i Norge, men noen andre på banen mente at han måtte betale egenandelen til bileieren som måtte bruke forsikringen. Noe som vet noe der ute?????

mr tee

over 19 år siden

mr tee

Du burde sjekke med NGF, det er en ansvarsforsikrin gjennom avgiften til NGF.

snappy

over 19 år siden

snappy

Vil også tro man er forsikret mot slike uhell gjennom forsikringen gjennom NGF.

Det er iallefall ikke spilleren som må punge ut med penger. Vil tro man parkerer på eget ansvar ved en golf bane.

seb

over 19 år siden

seb

synes det høres drøyt ut at du parkere på eget ansvar , kan ikke se annet en den som sender ballen avgårde som er ansvarlig . kan ikke være den stakkaren som får knust ruta på fiat puntoen sin :)

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Klart man IKKE parkerer på eget ansvar. Klubben har forsikring, og den gjelder, vil jeg tro, hele området som tilhører klubben, inkl parkering.

Men, jeg hadde ikke stolt på bedreviterene og "kranglefantene" her inne, men hadde nok tatt en tur opp i administrasjonen og spurt. I tillegg hadde jeg nok sendt en mail eller tatt en tlf til NGF for å høre hva som er gjeldende regler. (Noe må de vel ha rede på der???)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her