Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Cleveland TA7, egnet for nybegynnere?

Ivar Grønmo

over 19 år siden

Ivar Grønmo

er ganske fersk når det gjelder golf og bruker i dag et Cleveland Ta7 Tour Action sett. jeg har handicap 34.
slår veldig ustabilt med dette settet.
prøvde i forrige uke noen Callaway X--18 køller og de var utrolig mye lettere å slå med. Omtrent ved alle slagene gikk ballen rett frem og over 100m med 7'er jernet. noe jeg ikke klarer med TA7'ene. 5'er jernet var også mye lettere å slå med. Er disse callaway køllene veldig lettspilte? spiller jeg med feil køller?

bolla

over 19 år siden

bolla

callaway x-18 er vesentlig mer lettspillte køller enn ta7. det er det overhodet ingen tvil om selv om jeg ikke bruker noen av delene.

Harald

over 19 år siden

Harald

Har spilt 3 år med Cleveland Ta 7 og er veldig fornøyd. Cleveland sa at de er fra GK til 10-7 handicap. Med andre ord bra for ferskinger og noe å jobbe med framover. Ser at Cleveland har byttet de ut i år med noe som heter CG 4. Kanskje beder for deg? Bolla? Ta deg en bolle til.
Til sist handler det om følelsen du har når du skal slå. Tenk positivt før slaget.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her