Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Praktisk prøve

Kari

over 19 år siden

Kari

Oslo/Akershus: hvor er det rimelig(st) å ta et praktisk kurs/prøve til GK? Noen tips?

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Hvilken side av Oslo tenkte du på?
Det er jo mange baner på begge sider av byen. Har en kammerat som er pro på en bane nord-øst for Oslo og der er det ikke spesielt dyrt.

Kari

over 19 år siden

Kari

Jeg bor midt i Oslo sentrum, men har tilgang på bil. Gi meg gjerne konkrete tips om steder og priser.

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Det er lettvindt på Golfsenteret på Sandaker. Prisen er kanskje noe i overkant, 750,- for teorikurs. Husk at en del baner kan ha grønt kort kurs og medlemskap i samme sum. De nærmeste banene til Oslo sentrum er vel Grønmo, Groruddalen og Hauger. Losby er jo ikke langt unna heller. Hvis du skal ha en fastklubb så velg en som har bra bane, ikke kortbaner og 9 hulls baner.

HIO

over 19 år siden

HIO

Praktisk prøve koster 500 kroner på Grorud, billigste teorikurs er 750 kroner så vidt jeg veit.

S. Nyt & B. Drag

over 19 år siden

S. Nyt & B. Drag

NES har gratis Grønkortkurs ved innmelding i klubben. Billigste koster 900,- med rabatter på greenfee. ca 45 min kjøring da men...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her