Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Junior??

eksperten

over 19 år siden

eksperten

Er 20 år og usikker på om jeg er junior. Medlemsskapet mitt er av typen ungdom, og har hørt at det går under katogorien junior.
Men når jeg skal betale greenfee får jeg alltid høre at jeg er senoir, og at jeg skal betale full greenfee.
Noen som hvet hva som er korrekt??

ØB

over 19 år siden

ØB

Det er helt riktig alt du sier her og sånn skal det være. Man er ungdom (og betaler som regel mindre årsavgift) fra man er 18-21 år. Ungdom er en egen kategori hos klubbene.

Junior er du frem til du er 18 og dermed betaler du nå seniorgreenfee.

Junior

over 19 år siden

Junior

Det er opp til den enkelte klubb hvor de setter aldersgrense på grenfee gjester, det kan være alt fra 18 til 21 år..

Greven

over 19 år siden

Greven

Veldig varierende dette. På for eksempel Nes og Onsøy er juniorgrensen ved greenfee satt til 21 (kanskje 20 på onsøy, litt usikker)

frank

over 19 år siden

frank

ØB, msn..........helt_greit@hotmail.com

legg meg til....

snakkes

eksperten

over 19 år siden

eksperten

Veldig irriterende og aldri vite hvor mye du skal betale i greenfee. Opplever selv at noen ganger går jeg som junior og andre ganger som senior.
Skal man spille en runde på en fin bane koster det jo skjorta hvis man må betale full greenfee.

ØB:

over 19 år siden

ØB:

De har billige skjorter på dressmann! Ikke tenk på det...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her