Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Wachovia Championship

704

over 19 år siden

704

Er det bare jeg som innbiller meg det, eller går Henrik ut i en av de to siste ballene for dagen hver eneste torsdag?

Ser han er satt opp i nest siste ball igjen i morgen. Det betyr jo at jeg må sitte oppe lenger enn jeg burde NOK en torsdag for å følge med...

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Virker nesten som om noen i USPGA gjør livet vanskeligere for Henrik om dagen

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Ja dette må det bli mer og mer slutt på. Henriks start burde tilpasses norske tider.

Hans Grønn

over 19 år siden

Hans Grønn

Hvem er Henrik ?
Mener dere Henrik Stensson ?
Han er ganske god ja....

GAD

over 19 år siden

GAD

David Duval er i dytten i dag!!!

704

over 19 år siden

704

Solid spilt av Henrik også så langt, syns jeg. Kongedrive nå på 18. Får bare håpe han holder det gående og setter noen birdies på front 9

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Kjempeinnspill! Endelig en god birdiekjangs, og det på banens vanskeligste hull!!!

pallepanader

over 19 år siden

pallepanader

Er det noe som har en link til tourcast...?

...

over 19 år siden

...

http://www.pgatour.com/tourcast/index_tc

;-)

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Bogey ;-((

Hengemyra

over 19 år siden

Hengemyra

Så skjer det igjen, Henrik spiller bra på de vanskelige og driter seg ut på de lette hullene. Gi mannen ei flaske konjakk før han skal gå ut i morra

Trippelbogey

over 19 år siden

Trippelbogey

Etter å ha spilt de første 10 på par er det nå blitt bare vås, og +4 på 7 hull. Slik jeg ser på tourcast er han altfor unøyaktig med korte jern, og kommer altfor sjelden i gode birdieposisjoner. Når han i tillegg til det 3-putter 2 greener fra 8-10 meter etter hverandre er det dessverre lite håp om å klare cut'en.

Tror det er på tide med et par uker fri med litt profesjonell hjelp i treningsarbeidet. Spesielt på korte jernslag og på putting.

TB

Bogeyekspressen

over 19 år siden

Bogeyekspressen

Han slår ihvertfall Femi-Camillo, og JB Holmes er HELT SIST; HAHAHAHAHA.

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

HB spiller kun med Johnson i dag. Hunter Mahan står oppført som diskvalifisert. Noen som vet hvorfor?

...

over 19 år siden

...

hmm, tror han ble fucked på henrik som kastet køller og bannet og slikt... så han bestemmte seg for å reise hjem... men jeg understreker, dette er bare rykter...

Årets idrettsutøver

over 19 år siden

Årets idrettsutøver

Hvor er hylekoret som ville ha HB til årets idrettsutøver ?? Nå har han raknet som en hullet ullgenser. Tendensen har vært nedadgående helt siden han spilte kvalifisering, så det ser ikke særlig lovende ut med tanke på å beholde tour-kortet. Etter helga vil han ligge på rundt 100-plass på pengelista, og da er det ikke lenge før han er tilbake på ama-tour..........

Yngve

over 19 år siden

Yngve

typisk at anonyme bedrevitere skal dra optimistene ned i søla når man trenger backing og motivasjon.

gleder det deg at det går dårlig for Henrik?
tror du de fleste som kvaler har en bedre førstesesong enn Henrik?

Jada

over 19 år siden

Jada

to kjappe birdier nå. Med litt flyt inn, så kan det jo gå...

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

ja. Cut foreløpig på 2 over par. Kan jo med litt hell bli 3 over. Og da holder det med 2 birds for Henrik!

GOGOGO! OKUS!!

Jada

over 19 år siden

Jada

eller en eagle :)

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

En ti meters eagleputt nå hadde gjort seg... Et kjempeutslag/innspill på 14.!!

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Wow, det er en OK drive!

9 meters eagle-sjanse!! SETT DEN!! OKUS!

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Ellers er jeg redd for at cut'n kommer til å gå på +1; 67 mann ligger nå på +1 og bedre... og mange har ikke starta ennå...

palle

over 19 år siden

palle

Er mange som ikke har startet enda. Så muligheten er stor for at cutten blir enda høyere.. Kanskje +4 eller noe sånt.

Jada

over 19 år siden

Jada

får håpe på mye vind :)

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Bør i hvertfall bli birdi ...fra 60 cm... Men er redd han starta sluttspurten for seint... Har igjen de tre vanskelige siste hullene... Så jeg er redd HB også denne gangen får en tidlig helg...

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Satser på at han kopierer David Duval nå på 15. så er det en ørliten kjangs...

Slapp av

over 19 år siden

Slapp av

Henrik klarer ikke 9 hull uten bogey, det kommer nok snart en....

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Slapp av:
Når er det mindre enn ett døgn siden han gikk akkurat de ni høla han spiller nå uten en bogey, da så ... det er vel lov å håpe???
(men er redd du har rett!)

Judy

over 19 år siden

Judy

Er det bare jeg som sliter med å få frem scorekort og play by play på bjørnstad, eller er det flere? Forbanna irriterende.

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Om det bare er deg er jo ikke så lett for meg - eller noen andre, - å uttale seg om, men JEG har ingen slike problemer... Nå er vel ikke HB's scorecard så mye å se på egentlig heller, men....

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Han har klart å ta seg sammen tross svake resultat på første ni, det er jo positivt!

Og kan hende klarer han tom cut!

Slapp av

over 19 år siden

Slapp av

Der kom den, som bestillt...................

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Slapp av:
Men han gikk ni hull uten en bogey da... ;-)

Slapp av

over 19 år siden

Slapp av

Ingen regel uten unntak

Yngve

over 19 år siden

Yngve

synd for Henrik, men han kommer tilbake.... bare vent å se.... ;)

Geniet som vet best

over 19 år siden

Geniet som vet best

Med unntak av de aller beste spillerne så har de fleste kun én periode i året de spiller bra. Resten av året sliter de med å oppnå gode resultater.
Håper jeg tar feil, men jeg er stygt redd for at HB er ferdig med sin formtopp, og kommer til å slite til langt utpå høsten. Han hadde tross alt en 3 måneders formtopp som skjemte oss grundig bort med gode resultater. Nå blir vi skuffet når han ikke klarer cut'en lenger.
Sannsynligvis blir han enda mer skuffet selv, og kommer inn i en negativ spiral som kan bli vanskelig å komme ut av.
Han lå en stund godt foran skjema til å beholde tourkortet til neste år, men nå nærmer han seg grensa for ikke å klare det, og da kommer panikken.
Håper han har nok is i magen til å vente til formen kommer tilbake. Er nok helt sikkert kjekt å ha Aalbu med seg, men kanskje enda viktigere med prohjelp som kan rette på maskineriet.
Virker som HB vil for mye. Han har mistet jevnheten, stabiliteten og det trygge spillet og erstattet det med et enten/eller-spill. Enten bogey eller birdie. Han har en mildt sagt miserabel uttelling på par-5-hullene, og det forteller at problemet er mer i hodet enn i svingen.
Og kanskje burde han vurdere å bytte putter. Mange andre som har slitt på greenene har fått en ny vår med lang putter, kanskje det er noe for HB.

704

over 19 år siden

704

Adam Scott - 7 under på 5 hull. Omtrent som meg tidligere i dag (nesten)

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Tidenes kjempesprekk:
Retief Goosen lå på 3 plass før siste hull på siste runde. Lå på par for dagen og -5 totalt. Så havner han i vannet 3-tre- ganger og får 5 over par på hullet og detter ned til 10 plass.

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Er det ikke direkte på SportN? Der har Goosen nettopp slått ut på hull 16.

Byman

over 19 år siden

Byman

Nei, det er typisk viasat å bruke "direkte logo" selv om det ikke er direkte. Golfen pleier å vises direkte, men det har hendt før at de skryter av å vise sport direkte uten at det er det... Golfen er ferdig den...

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Ooops, ødela jeg spenningen for dere som ser på TV nå? Jeg skal iallefall ikke si hvem som vant, men Goosen var det altså ikke.

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Jeg tipper det blir Immelman...:-)

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Øh...ganske elendig tippet ser det ut til...

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

bare LITT dårlig tippet der altså, krutt... :D:d:d

Men klart, du hadde 50/50 sjans, så det var jo ikke SÅ gæli.... hehehehHEHEHEHEHEHEHhehehHEHEHEHAHHHAAHAHAHAHAH

John B. Holmes

over 19 år siden

John B. Holmes

Who the F.... is laughing about me??
Come on, express yourself!

I won the driving statistics this week damn it! 346 yds.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her