Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nybegynner

Snart Grøntkort

over 19 år siden

Snart Grøntkort

Noen tips til en som skal begynne med golf og skal kjøpe seg køller... Big Berhta 2004 jern, få tilpasset køller eller? Noen forslag?

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Kjøp et rimelig sett, sjekk om du liker sporten og bruk evnt mer penger på bedre køller om noen år.

Det gjorde jeg, uten at jeg akkurat er noe prydeksempel ift forbedringer og resultat....

Leseku

over 19 år siden

Leseku

Høres helt greit ut med Big Bertha jern til å begynne med. De er lette å spille og om du ikke har veldig spesielle behov med tanke på oppsett i køllene kan det være lurt å kjøpe brukt. Så kan du heller invistere i nytt sett om et par år når svingen har satt seg litt. Ikke mye vits å få tilpasset køller helt i starten, svingen kommer til å endre seg MYE i starten..

Lykke til!! :)

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Big Bertha får du gode priser på rundt om på nettbutikkene, og nok også i proshopper. Er nok godt prutningsmonn på "overliggere". Har jo kommet ny Big Bertha i år.

Tom

over 19 år siden

Tom

Holder med Jørgen.
Gå i Proshoppen og kjøp fjorårets modeller. Bør få bra pris.

Øyvind

over 19 år siden

Øyvind

Evt. kjøp brukt på nett, masse billig som er i mer en god nok stand i begynnelsen.

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

kjøpte olyo, brukte dem i gress, sand og stein. (Etter å kun ha brukt dem på drivingrange og en bane),de ser de ut som metusalem kunne ha brukt dem.

FARE uansett når vettet ikke strekker til.

Også nybegynner

over 19 år siden

Også nybegynner

jeg kjøpte ett sett etter en omtale på nettet, og er foreløpig meget fornøyd selv om jeg mangler erfaring både som spiller og forbruker til å tipse om noe annet. her er linken http://www.golfsiden.com/jaxx230905.html

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

skal du fortsette å være fornøyd, ikke slå på gress med ei steinrøys under. herrejeminin så galt det kan gå, og selv den mest fornøyde må bite i det sure gresset som lå så fint å lurte en stakkar.

link:http://www.freddieflintstone.universet.com

Killer Queen

over 19 år siden

Killer Queen

BIIIIG BERTA-ELLER STORE JØTUL STEIKEPANNER-DE FUNKER TIL ALL BRUK...:-(

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her