Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Callaway Big Bertha Fusion FT-3 Tour

Kenneth

over 19 år siden

Kenneth

Jeg prøvde Callaway Big Bertha Fusion FT-3 Tour (draw) driver i dag, for en driver! Den gikk rett hele tiden, ikke en antydning til slice!! Dette er helt fantastisk for meg som er en notorisk slicer.. Driveren jeg har nå er TM R5. Jeg har nå bestemt for å kjøpe en, og prøver å finne ut hvor jeg får best pris. I Norge koster den 3295,- ( Ballerud), er det noen som har sett den for en billigere penge? I USA selger de den for $399. Da er det ikke mye å spare. Har ikke sjekket svenske nettbutikker enda. Er det noen som vet om noen gode svenske nettbutikker? Setter uimotståelig stor pris for hjelp!

Snedd

over 19 år siden

Snedd

Har Callaway selv, så jeg er fan. Men en driver som bare går rett frem. Høres litt umulig ut. Du hadde nok en god dag...

Fooore

over 19 år siden

Fooore

www.dormy.se

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Kenneth,
Send meg en e-post (konvolutten i høyre hjørne av meldingen min) med spec på kølla (loft og skaft type og stivhet). Skal sjekke hva jeg kan få tak i den for.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her