Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Rapporter

King Ben

over 19 år siden

King Ben

Et hvert forum med respekt for seg selv bør ha et sted hvor man kan legge inn rapport fra siste runde....
Slik kan de som ønsker det legge inn status på bane, service i shoppen/restauranten, eller lignende.. Kanskje også litt om eget spill også....
Fint å kunne høre fra andre hvordan de har opplevd de forskjellige banene, osv.....
Hva sier du Webmaster!?
Er det mulig å legge inn på siden her for eks. "Rapport Østlandet", "Rapport Vestlandet", osv,osv... Hvor vi kan gå inn og postere nye innlegg......
Se for eks. på fiskersiden.no

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Drøbak i går: deilig å spille igjen, banen er helt grei, fin standard, noe arbeid pågår enkelte steder uten at det forstyrrer mye.

Ikke kø!

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Spilte Stenungsund og Kungälv (ca 4 mil nord for Göteborg) i helgen.

Stenungsund er en åpen parkbane uten for mange hinder i hvert fall så tidlig på sesongen. Det mest bemerkelsesverdige med banen var de store greenene som jeg tror var på rundt 1,5 til 2 mål. Gode forhold, helt grei bane, litt uspennende i lengden.

Kungälv er en bane som krever strategisk planlegging, mye pga vann både på sidene og over ganske mange av fairwayene. Det regnet som bare juling så runden var ikke spesielt morsom. Sikkert mye penere i fint vær, nå var det lite gressvekst på greenene, gjørmete små teesteder og vanskelig å spille for en som ikke kjenner banen.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Gunnar, du bør heller spille Molde! Der er det like "gode" forhold året rundt!

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Nå har du fornærmet meg og hele Molde by for siste gang, Fjosok!

Jeg utfordrer deg herved til duell på Miklagards nye hull 1, sort tee. Tre baller hver, den som ligger nærmest hullet vinner. Eneste begrensning er at du må bruke JERN. Vet at du liker disse resquekøllene på alt som nærmer seg 200 meter :-)

(Og joda, jeg vet at du har fått hio der. Presset er derfor på deg, personlig har jeg alt å vinne...)

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Den er grei Gunnar. Dette kommer til å bli like jevnt som en boksekamp mellom Mike Tyson og Labbetus. Men vi må vel nesten vente til banen har åpnet?

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Du kan velge tid!

(... så lenge det passer for meg i forhold til familie, jobb og slikt da)

Hehe, du hakk'e sjangs!

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Du hakke golf

Webmaster

over 19 år siden

Webmaster

King Ben, dette er en god idé og planen er nettopp å legge ut en slik mulighet. Må bare tenke ut en praktisk god løsning som gjør tjenesten seriøs. Du forstår sikkert hvorfor...

704

over 19 år siden

704

God idé! Nettsidene til mange av golfklubbene er jo nesten aldri oppdatert så det hadde vært ok med noen innspill her på forumet som holdt seg noen lunde seriøst.

Selv kan jeg nevne at Borre var i bra stand i går. En del våte områder som gjorde at jeg spilte med vinterregler, samt en del GUR (blant annet arbeid rundt greenen på hull 12), men alt i alt overraskende grønt og fint. Greenene var faktisk ganske jevne og fine (sammenlignet med Evje forrige helg i alle fall...).

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her