Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kjøp av hanske på nettet i USA

Todd H.

over 19 år siden

Todd H.

Mener å ha lest/hørt ett eller annet sted at når en kjøper golfhansker på nettet er ikke right og left det samme som står på hanskene, men den veien en spiller. Jeg spiller links/left (eller den gærne veien, eller den enkle veien... alt ettersom ;-o) og bruker følgelig hanske på høyre hånd, og kjøper hanske merke RIGHT.

Noen som har erfaring og vet om jeg eks på TGW skal bestille right eller left på hansken når jeg bestiller?? Kanskje vet om en greit sted å bestille fra også (er'e noen $ å spare...)

Lavida

over 19 år siden

Lavida

...en krone her og en krone der...

Håper hanskene passer! Eller egentlig ikke...

veggiss

over 19 år siden

veggiss

hvis du har hansken på høyre hånd, så skal du selvfølgelig kjøpe right.

lavida: når du får tre etonic hansker for 120 spenn, da blir det mer enn én krone her og én krone der. er faktisk ganske mye å spare på å kjøpe hansker og sko fra utlandet.

wahwah

over 19 år siden

wahwah

omg

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Det kan være vanskelig å kjøpe hansker/klær/sko i utlandet. Størrelser er alltid et usikkerhetsmoment. Og 3 like hansker/jakker/sko fra samme billig-fabrikant kan være litt forskjellige også.

H

over 19 år siden

H

Haugerfanromet.
3 like hansker fra feks Footjoy er myyyyeee billigere fra TGW enn hjemme. Og Footjoy er et kjent merke så neppe noe problem med str. Da jeg brukte hanske kjøpte jeg Footjoy via nett. Aldri noe problem.
Og Todd H.

Bare ring TGW og spør, så er du sikker på at du får korrekt hanske som passer din høyre hånd.

Tull

over 19 år siden

Tull

Golf produkter lages i 3 str. Asia, Europa og Usa. Det vil variere i str. Garantert. Hansker skal også sitte bra og det er derfor viktig å teste før du kjøper.

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

H
Sikkert ikke noe problem med produkter fra Footjoy, men jeg skrev billig-produsenter jeg da. Footjoy kvalifiserer neppe til den kategorien.

H

over 19 år siden

H

Poenget mitt er at Footjoy eller Etonic er så billig fra netthandel i USA at det ikke er noen vits i å kjøpe noen ukjente merker. Todd H's spørsmål var ang venstre / Høyre. Tror ikke han hopper på noe billig og ukjent.

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

originale adidassko er litt små, bruker du normalt 43, er det lurt å bestille str. 44.

hansker er billige uansett, prøv på prosjappa, og bli fornøyd. lurt å også støtte opp om pro-en.

en krone her og der, kan bli dyrere en forventet.

høyre

over 19 år siden

høyre

Skal du ha hanske på høyre hånden: Right
Venstre: Left

(Gjelder også tgw)

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Her er et innlegg ¨på et annet forum (er det greit at jeg har link til et annet forum). Her bekreftes bekymringen til trådstarter.

http://www.golferen.no/wip4/disc/detail.epl?id=2497

Tom Robinsen

over 19 år siden

Tom Robinsen

if left is right
then right is wrong
you better decide
which side you`re on

Todd H.

over 19 år siden

Todd H.

Takk Jørgen - jeg mente å ha hørt noe slikt en gang. Synes ikke som det er andre her som har lignende erfaring...

Per Kristian

over 19 år siden

Per Kristian

Bestilt hansker fra USA flere ganger (kun fra tgw) og der var left alltid venstre hånd.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her