Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvem overrasker på A-Tour og P4 i år ?

Amatør

over 19 år siden

Amatør

Vi har følgende spillere høyt oppe allerede:

M.Thorp (Spiller ikke noen nasjonale turneringer i åt, utenom NM)
A.Kristiansen
A.Friestad
F.Kollevold
K.Børsheim
K.Ree

Hvem andre kommer?

Har troa på Idrettsgymnasets spillere. Tror han eldste Hatle gutten kommer til å gjøre det bra, og Mikkelsen.... Kanskje til og med Morten Bergan kan spille akseptabelt.
Eller hva?

snappy

over 19 år siden

snappy

Morten Hæraas og Magnus Jepson blir vel å regne med på P4-Tour i år... Kjente navn for gamle ringrever..

Byman

over 19 år siden

Byman

Hatle blir god!

Jasså

over 19 år siden

Jasså

Hvilken Hatle mener du Byman??

Batman

over 19 år siden

Batman

Regner vel med at Kofstad spiller bra denne sesongen og... hva mener dere?

sidewatcher

over 19 år siden

sidewatcher

Hæraas og Jepson er sjanseløse....
Kofstad er ikke med på Sola

Tror de norske ungguttene kommer til å klare seg bra så får vi se hva disse utlendingene er gode for, Månsson vet vi jo er bra....

Jan Are Larsen bør vel strengt tatt være i toppen og kanskje Brovold kan klare noe på norsk jord ?

Mats

over 19 år siden

Mats

Blir positivt overasket hvis juniorspilerne gjør det bra. Ellers så er det endel klassespillere i Norsk målestokk som vil bekle toppen.

Jan Are Larsen (i de få turneringene han stiller opp i)
2-3 nye svensker
Ofeigur Johan Gudjohnson
Martin Dahl
Peter Kaensche
Brovold (hvis han blir mere stabil)
Fredrik Månson
Morten Heraas (hvis han satser igjen) var nr 1 i Norge for noen år siden
Andreas Hagan
Johan Elgborn
Ross Robertson
Thomas Nilsen??
Joachim Aslaksen
Christian Aronsen
John Drummond

lett

over 19 år siden

lett

thomas hansen!

Pedro Dimas

over 19 år siden

Pedro Dimas

Snakker vi ikke om hvem som skal overraske på P4 og A-tour her da!?!?

Tror Joakim Schive fra Asker vil få et godt "rookie" år som Proff..

På A-tour vil det nok ikke skje så mye, Kanskje Håkon Hafskjær el Daniel Bø Jacobsen fra Hauger vil ta steget helt opp i toppen!?

sidewatcher

over 19 år siden

sidewatcher

til Mats:
jeg tror du blir positivt overrasket over de yngre spillerne, det er mange gode navn du nevner....men listen din er ikke akkurat full av vinnertyper ?

selvfølgelig har mange av disse potensiale til innimellom gå gode runder men over en lang sesong så holder det neppe å "finne frem køllene for å ha det moro".....på listen din er det ikke mange jeg vil definere som hardtsatsende, heller mer til "has been"....

til Pedro Dimas:
Schive, kanskje...det hadde vært gøy, det er tross alt noen år siden har var norges beste junior

Hafskjær var en stor overraskelse i fjor.....
etter det jeg har hørt har det ikke akkurat gått på skinner så langt i år, tror ikke han vil få med toppen å gjøre veldig ofte

Daniel Bø Jacobsen er en spennende unggutt det skal bli gøy å følge med....

Men det er nok en fem-seks spillere som vil bli for sterke hvis de stiller opp, tror jeg ........

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Har sett på startlistene, og der ser jeg følgende:

Hva i granskauen gjør Øyvind Rojahn på Amatour og ikke P4 tour denne helgen da? Er han ikke kvalifisert for P4 tour, eller vil han heller støtte Borregaard GK?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her