Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kontakt annonse

Trine.S

over 19 år siden

Trine.S

jeg er en dame på 28 år,som søker menn for uforpliktende HOLE IN ONE!!.
Du bør helst ikke ha så mye handicap,eller så stor swing.
du bør helst være en ekte d ranger med stor kølle!
Lyder dette intresant så kan jeg være ditt hull nr 19.
mvh
Trine s...

Per. B

over 19 år siden

Per. B

hmmm møt meg i bunkern!!!

gunnar

over 19 år siden

gunnar

Trine.S - hva er ditt handicap? Mitt er at min driver er for lang for å bli godkjent ...

Trine.s

over 19 år siden

Trine.s

Mitt hcp er 23,men hull 19 tar lange drivere!!!!

Advokat Stang

over 19 år siden

Advokat Stang

Jeg har en Taylor Made driver med stålskaft. Er det plass til en ekstra, f,eks. i hull 20?

gunnar

over 19 år siden

gunnar

Perfekt .. svært flink til å bruke driveren under svært våte forhold

Advokat Stang

over 19 år siden

Advokat Stang

Jag trivs bäst i fuktiga landskap

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Jeg bruker driveren på ALLE hull!

Terminator6

over 19 år siden

Terminator6

hmmm... en ny dimensjon over forumet må jeg si... Er vel ikke helt overbevist om at Trine S. er ekte... Men morsomt er det jo ;-)

wahwah

over 19 år siden

wahwah

unimpressive

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Jag trivs også best i hull 20. Dette begynner å lukte foursome.

B.mulligan

over 19 år siden

B.mulligan

Golfer på 24, søker etter velkupert fairway som kan behandle ballene mine anstendig, men dog rought til nyttår og påske, gjerne med fast hullplassering og gimme's innen 2 meter.

Advokat Stang

over 19 år siden

Advokat Stang

Ethvert kvalifisert nedslagsområde har minst tre forskjellige hullplasseringer. På denne måten unngår man unødvendig slitasje rundt de respektive (el. respektløse) hullene.

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

De fleste av dere er vel ganske ondulerte over pinnen, så det spørst om det blir noe stas på stakkars Trine.

I alle fall, dere får kose dere i helgen, selv reiser jeg til Singapore i morgen. Har teetime 09.30 mandag, på Palm Resort Golf & Country Club, det er i Malaysia.
http://www.palmresort.com/newsletter/ver4/c/main.html

Jæfø

over 19 år siden

Jæfø

Da er det vel litt smådumt å reise til Singapore?

KølleKalle

over 19 år siden

KølleKalle

God tur til Singapore, Børje. Hils Trine(ne) fra meg, hehehe!!!!! Og ikke glem å ta med noen historier som passer inn i denne tråden

Advokat Stang

over 19 år siden

Advokat Stang

Til Børje. Husk hullkopp...!

spiller

over 19 år siden

spiller

hmm hvilken g klubb er du fra??

GAD

over 19 år siden

GAD

Du må spille med head coveret på driver`n i Singapore altså!!!

Karen Kilewinchel

over 19 år siden

Karen Kilewinchel

Nå synes jeg det er nok sex-prat her!!! Maken til vulgarisme man opplever fra en presumtivt oppegående gruppe av sportsutøvere. Man kan jo nesten sammenligne dagens golfere med medlemmer av apeberget?

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Trine, jeg er helt rå til å komme utenfra og inn med min kølle.

sesam

over 19 år siden

sesam

...men denne tråden blir ikke sensurert...... webmaster må være bror av Per Danielsen.....

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Hehe, det er nok fordi den eneste som eventuelt ville bli skadelidende her er Trine.

Men litt skrubbsår i hullkanten ser hun jo ut til å tåle. Some like it hot, you know :-)

Fjossok

over 19 år siden

Fjossok

Webmaster!

Fjern tråden! Den har ikke noe med golf å gjøre!

TorEgil

over 19 år siden

TorEgil

Synes den har veldig mye med golf å gjøre....Jeg liker best hull 2, slår alltid ut med jernet.

wahwah

over 19 år siden

wahwah

"Men litt skrubbsår i hullkanten ser hun jo ut til å tåle"

haha

Ducky

over 19 år siden

Ducky

Hører rykter at Nye Gunnar Bull fikk skrubbsår i hullkanten i Sverige? Kan noen verifisere dette?

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Jeg håper det var på andre hull og ikke første. Lar seg vel lettere helbrede?

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Nei det gjør faktisk ikke det.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Vicken jävla idiot.

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at Ducky, Flucky og Gunder er samme person. På tross av en tilsynelatende spaltet personlighet har disse tre et åpenbart negativ fellestrekk som kalles sjalusi.

Dette er for meg fullt forståelig :-), men jeg kan dessverre ikke gjengjelde følelsene på den måten ovennevnte person ønsker. Gunder - jeg ber om forståelse for dette, og håper du får den hjelpen du så sårt trenger. Kirken har et helt nytt tilbud som kanskje passer for deg...

Til alle dere andre: Ikke tro på alt dere leser. Selv om det står på Scangolf, så er det ikke NØDVENDIGVIS sant :-)

Dr. Spitzpeniz

over 19 år siden

Dr. Spitzpeniz

jaja Gunnar....... nå må du liste deg inn på rommet ditt igjen. du vet du ikke får gå ut uten å ta medisinen din.

puss puss.....

Sånn, da var det gjort........ Gunderfluckyducky, du må ikke tulle sånn med onkel Assmouth, han blir bare forvirret av det. selv om det er litt mosh0mt(tm) så må vi være forsiktige så han ikke tilter helt vet du.

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Jawohl herr doktor... Spitzpeniz...(?)

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Det var da det frekkeste jeg har lest på lenge. Tenk å blande meg inn i Gunders liv.

En ting er sikkert: Nå trenger vi å få åpna den forbaska banen igjen slik at vi kommer oss ut i røffen igjen du tøffen. Det var morro å lete etter ballene dine i røffen i England skal jeg si. Aldri vært så mye i det våte gresset før jeg. Tøfflus har helt rett, du har bare ikke golf :D

Borje Pedersen

over 19 år siden

Borje Pedersen

En varm hilsen fra Singapore, her er flotte baner og 34*. Malaysia var toppen, spilte Avatar, 2000m.o.h. Topp mesterskapsbane. Pris? Latterlige 200 kroner inkl. buggy. Hotellet i samme hyggelige prisleie, 400 kr for dobbeltrom med frokost. (brukte det alene, men samme pris for to) Trengte ikke headcover Gad, om du ikke er forsiktig med driveren her nede, er jeg usikker pa om h.c. hjelper foresten.
Singapore er nok noe dyrere, men da er standarden en helt annen. Helt topp her nede med andre ord, bare synd at jeg ma hjem og levere ut noe utstyr til dere.

Gamebreaker

over 19 år siden

Gamebreaker

Må jeg bruke driveren?!? Har brukt mye tid på de kortere jerna, også!
Men størrelse teller vel ikke................pokker!!

Enig med karen og Fjosok

over 19 år siden

Enig med karen og Fjosok

Okai med litt tull, men denne tråden er både useriøs, krenkende, angrep på menneskegrupper og støtende.

Er det bare menn som bør fjerner tull som dette, verste jeg har sett på lenge, kan bare være menn?som syntes det er et snev av morsomheter i denne såkalte debatten, som bør fjernes.

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

...og hvis det bare er menn som synes det er morsomt, så er det automatisk støtende og krenkende?

Hvilke menneskegrupper blir angrepet?

Enig med karen og fjosok

over 19 år siden

Enig med karen og fjosok

De menneskegrupper som blir krenket, er de som ikke liker at kvinnekjønnet blir blottlagt på denne måten og utsatt for verbalt angrep.

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Så karr deg over på et forum hvor dere kan diskutere blomster og slikt, så slipper du å ta anstøt av denne formen for humor, som egentlig er totalt uskyldig.

Men så klart, er du support-member av Ottar, så er du vel i mot alt som har den minst antydning av seksuelle hentydninger, og IHVERTFALL hvis det skulle slenge en spøkefull bemerkning i retning kvinner...som vi EGENTLIG synes er fantastiske dyr, og som vi elsker å se på!

Blottlagt sier du?? Den eneste som er blottlagt her er du, som viser din TOTALE mangel forståelse for mennesklig natur, og det som er av verbale angrep her, det er det DU som står for! Vi andre her har IKKE angrepet noen som helst, bare dratt en spøk, som for de NORMALE menneskene her, ikke er stygg i det hele tatt, men som for hormon-forskrudde mennesker som deg, visstnok er veien til HELVETE!!!

LYKKE TIL....

Triggerhappy 2

over 19 år siden

Triggerhappy 2

jaja, Tigerlili er på ferd igjen........

Kjære deg, hvem du nå enn er.

slutt å tro at du representerer oss kvinner, for det gjør du absolutt ikke.
slutt å innbille deg at du har kontroll på hva de "fleste" kvinner mener om grisehumor.

du snakker kun for deg selv, så hold deg til det.
dessuten, så er din utrykksform så enkel å avsløre at det ikke er mulig for deg å gjemme deg bak alle rare nicks som du prøver på. du fremstår bare som dum og veldig skjør. Alle som bruker litt tid her inne på forumet, ja det finnes jenter/damer blandt oss også, skjønner med en gang at det er deg.

et lite råd:
hold deg til ETT nick, og slutt å innbille deg at du har oversikt over hva vi andre av det kvinnelige kjønn faktisk mener om ting.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

god natt......

Jostein

over 19 år siden

Jostein

La merke til at disse golfuttrykkene ikke var med i herrenes ordspill over:

Nærspill
Ballrenne
Nedslagsmerker

Noen som tar utfordringen?

Noterer også at Trine.S kun nevner preferanser ang. størrelsen på kølla. Hun sier ingen ting om loft, offset eller hvilket lie hun foretrekker...

Moderator

over 19 år siden

Moderator

Til "Enig med karen og fjosok" / f bulsara / Tiger Lili Taylor Made:

Siste advarsel. Språkbruken din (som jeg måtte sensurere) er lite ønsket her på forumet. Du sperres ute neste gang du ikke kan oppføre deg.

Til informasjon så er Webmaster og Moderator to forskjellige mennesker.

CADDY

over 19 år siden

CADDY

JEG KAN VÆRE DIN CADDY TRINE!!!!
Hmmmm

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her