Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Treningsbane i Oslo området

Nils

over 21 år siden

Nils

Hei

Da har jeg fått meg et golf sett. Det er litt sent på året for å ta Grønt Kort , men jeg har lyst til å prøve meg på en treningsbane. Er det noen som har noen formening om hvilken bane i Oslo området som er best? Spilte noen runder i Trysil for noen helger siden.Den var bra. Trenger en bane jeg kan gå på uten å ha med noen med grønt kort.

Tja..

over 21 år siden

Tja..

Du har jo treningsbanen på hauger da... Eller så har du lillestrøm.. Men nå er det ikke verdens største kvalitet på de treningsbanene da.. Banene er greie men det er ikke greener.... Dvs... Jeg regner hvertfall ikke noe som ligner på det potetjorde som en green...

Dag T. Andersen

over 21 år siden

Dag T. Andersen

Hvilken treningsbane som er best er ikke så lett å si... Den enkleste er vel i Askim. Ingen bunkere.. Den kan du gå uten Grønt kort etter det jeg vet.

Ad. korthullsbanen i Bærum heter det at noen med Grønt kort må være med. Sikkert ikke så farlig ved liten trafikk. Ring og hør!

Kongsberg, Larvik, Vestfold, Mørk og Miklagard m.fl. har også korthull/treningsbaner. Mulig at disse blir fyllt opp da hovedbanene stenger.

Randsfjord

over 21 år siden

Randsfjord

Randsfjord har en utmerket treningsbane åpen for alle, og et ypperlig sted og begynne. Kanskje litt langt unna Oslo, men verdt et besøk. Ca 1t og 15 min med bil.

HJ Borgen

over 21 år siden

HJ Borgen

6 hullsbanen på Miklagard er veldig bra nå. Faktisk så er greenen de neste beste jeg har spilt på i år etter hovedbanen. Faktisk bedre enn Nes, Hauger, Losby, Bogstad mm.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her