Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf box

HM

over 19 år siden

HM

Noen som vet hvorfor man ikke kan ha mer enn 1 bestilling inne i Golf box om gangen?
Jeg var booket på en bane på lørdag og prøvde å legge inn ny starttid på søndag, men ble stoppet pga. overnevnte problemstilling.
Og banen/klubben godkjente 2 dagers booking på forhånd for gjester så det var ikke problemstillingen.

hmmm

over 19 år siden

hmmm

de skal nok sikre dobbeltbooking (over flere baner). Men dette er jo overkill.

Workaround: Book en på golfbox og en på teeplay samme dag, de systemene snakker ikke sammen (ennå)

Albert Einstein

over 19 år siden

Albert Einstein

En slik workaround vil jo da nødvendigvis kun fungere dersom man skal spille på en bane med teeplay.....

:O)

En som skjønner

over 19 år siden

En som skjønner

Dette har ingenting med Golfbox å gjøre, men er nok heller det at klubben ikke har satt opp reglene helt som de tenkte seg. Jeg får fint booket som green fee-gjest på flere baner flere dager på rad.

hmmm

over 19 år siden

hmmm

Du har rett en som skjønner! Det jeg derimot ikke skjønner, er at ikke NGF setter opp et sett med standardregler, og distribuerer de ned, så kan evt. klubbene forandre på det de har tilgang til, i stedet for at klubber knoter på denne måten.
Billigere hadde det vært og, slik at ikke så mange trengte kursing i klubbene der ute!
Men det er kanskje planlagt å tjene penger fra NGF's side på slike kurs?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her