Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvorfor stenge diskusjoner???

Snappy

over 19 år siden

Snappy

Jeg ser at Webmaster velger å stenge diskusjoner som faktisk er relevante i tiden. Diskusjoner vedrørende Pilot Putteren er noe som finne sted i alle golfklubber i Norge. Noen mener den ser bra ut, men andre (med meg) tror ikke særlig på den.

Hvorfor stenge diskusjoner, er det fordi skaperen av Pilot putteren debatterer i dette forum med eget navn, eller hva er grunnen? Hvorfor skjerme denne produsenten mer an eksempelvis Callaway osv.

Er dette tilfellet burde man innføre nick påbud på scangolf.

En annen grunn kan kanskje være at flere medlemmer av Scangolf er lei disse diskusjonene. En løsning for dem er da å ikke gå inn på disse diskusjonene.

Trodde dette var et forum der man kunne diskutere med andre, og der ikke alle er enig om alt.

Mvh
Snappy

Leseku

over 19 år siden

Leseku

Noen av diskusjonene blir jo bare tåpelige og stygge etterhvert. Da synes jeg det er greit webmaster stenger. Synes enkelte her inne kan iritere gråstein. På den måten klarer jeg ikke alltid å la være å svare på enkeltes innlegg. Synes derfor det er topp at webmaster stenger disse =)

Tom

over 19 år siden

Tom

Har aldri likt sensur.

Moderator

over 19 år siden

Moderator

Vi valgte å stenge den tråden pga et overdiskutert tema. Som Leseku sier blir det bare krangling og skittkasting etterhvert. Det har vist seg i flere tråder den siste tiden.

Jeg beklager Snappy hvis du ble skuffet over sensuren ettersom det er ønskelig med så lite sensur som mulig. Det er også mange medlemmer her som ønsker at vi stopper disse trådene

Lesehest

over 19 år siden

Lesehest

Pilotputteren er diskutert ferdig.

Og

over 19 år siden

Og

Konklusjonen av putteren var?

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Konklusjonen er enkel; prøv selv og vurder.

Kødd

over 19 år siden

Kødd

Konklusjonen gjøres av markedet 2 år etter introduksjonen

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Jeg er helt enig i at Webmaster tar en mer aktiv rolle på forumet. Dette dreier seg ikke om sensur, dette dreier seg om å holde en minimumsstandard av kjøreregler for hva som kan sies på forumet.

Likeledes må han selvfølgelig ha rett til å fjerne tullprat og destruktive innlegg som ikke har noen misjon overhodet.

Way to go, Webbi :-)

wahwah

over 19 år siden

wahwah

det er vanlig at forum har en chatterbox der man kan skravle om whatnot.. jeg synes man skal få være litt OT i ny og ne.

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Wahwah, det er jeg også enig i. Jeg tror vel heller ikke det er snakk om å ta alt av utenomsnakk og tåkeligheter. Da er i tilfelle jeg riktig ille ute :-)

Men det er en grense for det meste.

snappy

over 19 år siden

snappy

Den eneste som ødela diskusjonen om PP var Bernt selv. Han må finne seg i at vi andrehar lyst til å diskutere putteren hans, uten at han blander seg inn.

Dersom vi ønsker svar fra han, kan vi sende han en mail.

Det diskuteres produkter som på langt nær ikke er lansert enda. Går man inn på en diskusjonsside om Plastation III finner man man mange som diskuterer denne. Denne er heller ikkke lansert, men Sony blander seg vel ikke inn i slike diskusjoner.

La oss diskutere hva vi vil, er ikke intressert i å lese hva Bernt skriver hele tiden. Blir jo bare trist

Senur ?

over 19 år siden

Senur ?

Hvis det ikke er sensur når noen bruker sin makt til å stoppe diskusjoner rundt et relevant tema så vet ikke jeg hva sensur er. At tidligere diskusjoner rundt samme tema har hatt en tendens til å utarte er i seg selv intet argument til fordel for sensur.

Er lettere sjokkert over at slikt går an. Fullstendig udemokratisk.

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Det er nok Asbjørn som ringer Jarle og ber ham stenge slike diskusjoner...
Bernt virker ikke som den som legger seg for en diskusjon akkurat

Janne

over 19 år siden

Janne

Det er på høy tid at webmaser griper inn i en del av de trådene som er i ferd med å ødelegge Scangolf som debattforum. Takk!

Flucky

over 19 år siden

Flucky

til "Sensur ?": Udemokratisk? Må vi avlegge en avstemning for å se om nok brukere vil ha avsluttet slike diskusjoner? Det er ikke særlig relevant lesning å se krangler mellom Asbjørn og Bernt. Det er nettopp det dette hadde blitt, og det regner jeg med du skjønner. Hvis det er krangler du er ute etter så for all del kan du krangle, men ikke her helst.

Webmaster

over 19 år siden

Webmaster

Vi stenger ikke diskusjoner på grunnlag av egne meninger i debatten. DET vil være sensur. Diskusjoner fjernes eller stenges fordi vi enten har godkjent en klage fra personer som føler seg støtt eller at diskusjonen er på vei til noe som vil være ødeleggende for forumet.

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Den tråden som ble stengt gikk ikke så mye på pøtter'n til Bernt, den gikk vel mer på vurderingen som AR gjorde, inkludert noen bemerkninger om hvor negativ vurderingen var.

Skjønner godt at den ble stengt umiddelbart.

snappy

over 19 år siden

snappy

Ser ikke problemet... Dersom man ikke vil lese slike diskusjoner kan man alltids velge å ikke lese dem... De popper jo ikke akkurat opp..

At AR skal ha noe med dette forum å gjøre er også dumt føler jeg..

Hadde denne diskusjonen vert om og rundt den nye triball putteren, ville aldri diskusjonen blitt stengt.

Så det er Bernt som har bedt dere stenge diskusjonen.. Herregud.... Riste, riste på hode.

Tom

over 19 år siden

Tom

Så lenge webmaster er en person sier han selv det er sensur. Han leser og tar avgjørelsen. Jeg synes det er feil. Alt eller intet.

Nicky Butt

over 19 år siden

Nicky Butt

Snappy, du trekker milevis feil konklusjon. Dette dreier seg ikke bare om Bernt. Problemet er at det er for mye tåkeprat og uinteressant tull. Merker selv at interessen for å delta daler temmelig mye når 4 av 5 innlegg bare er surr som er skrevet at dopede eller syke mennesker. Hvis disse overtar, gidder til slutt ingen å lese forumet lenger.

Tom, hva i all verden er det du mener...? "Så lenge webmaster er en person sier han selv det er sensur...?" "Alt eller intet...?"

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

om webmaster hadde funket helt, hadde denne" tråden" blitt fjernet. hvor er golfen.

Nicky Butt

over 19 år siden

Nicky Butt

Wow. Mantra Queen is back. I am out of here.

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

like a bombe from the blue. say its not true!

Tom

over 19 år siden

Tom

Nicky.
Les webmasters siste så kansje du skjøner.

H

over 19 år siden

H

Full støtte til Webmaster. Når noen henges ut eller det blir for tullete så må det reageres. Opp til oss brukere å holde en tone som gjør at man slipper å bli korrigert/sensurert.

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

folk henges ut, derfor reagerer webmaster. hvis brukerne bruker bruker vett, er webmastre unødvendig.

Snappy

over 19 år siden

Snappy

Dere tar jo ikke poenget... Ingen personer ble uthengt i en diskusjon som ble startet 27.04.06. Denne tok for seg Pilot Putteren, og ikke personen bak. Denne diskusjonen ble stengt før det hadde skjedd noe som helst.

De er synd at man sensurerer tema, og ikke innhold. Er ikke dette en side man kan diskutere utstyr. Og ikke kom med denat den ikke er lansert enda, kanskje jeg har prøvd den, hvem vet?

Anti-kverulant

over 19 år siden

Anti-kverulant

Det er rimelig åpenlyst at kverulanter som Snappy ikke ønsker noen form for ryddighet i noen form for debattforum, men det er nok et klart flertall som ønsker et trivelig forum med en viss grad av sakelighet.

Artigkar

over 19 år siden

Artigkar

Arltig å se at Snappy gjentar seg selv 4 ganger på kort tid i samme tråd. Minner om en annen kar han er opptatt av å kritisere for å gjøre det samme :-)

snappy

over 19 år siden

snappy

Ja la oss bare ha det hyggelig, prate om is å sjokolade.. Ingen ting negativt, alle baner er like gode, alle køller er best.. Ja til sosialismen... Ja så gøy....

For noen folk, gjentar med selv når dere ikke tar poenget... Skjønner ikke at det ikke sitter.. Blir dere truffet av baller daglig, eller er dere bare stupid's....

Til webmaster:

Kan du stenge denne diskusjonen... Jeg føler meg trokket på av Anti-kverulant og Artigkar, ja rett og slett mobbet... Dere er mobbere dere.. Dere er dumme mot meg, fy... Jeg blir lei meg jeg nå... Suttre suttre...

foore

over 19 år siden

foore

Snappy jeg støtter deg der la oss stenge hele disk forumet

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Snappy.
Haddu stilt med ditt eget navn så hadde du sikkert ikke vært så kjepphøy og kanskje oppført deg.

Forskjell å bli mobbet når man stiller med anonymt nick og dersom man står fram som egen person, men det skjønner vel ikke DU...

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

la oss nå tenke sak, ikke person videre, så går nok dette bra.

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

Bernts putter er ett produkt, og Bernt er en person( som i tillegg ikke er anonyn for de aller fleste). dette må skilles.

Webmaster

over 19 år siden

Webmaster

Kommer vi noen vei med dette her?
Neppe.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her