Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Narvik

GA

over 19 år siden

GA

Noen her som vet om golfbanen i Narvik er åpnet/ åpner i helga, fant ingen info på nettsiden deres...

EB

over 19 år siden

EB

Narvik åpner 28.04.05 kl 15.00. Åpningsturnering neste helg, 06.05. Vårsleppet.

GA

over 19 år siden

GA

Takk for svaret, er allerede signa opp for vårsleppet :) tenkte det kunne være fornuftig å teste banen før turneringa, har bare spilt der en gang før :)

At man gidder

over 19 år siden

At man gidder

Ta med nok baller da...og et lite kjøleskap med mat. Nå er det 180 påmeldte enda de hadde satt tak på 150 deltakere. Tipper runden kommer til å ta over 7 timer. Håper de har vett til å sende ut de med lavest hc først...men NGK har ikke klart det før, så hvorfor skulle de klare det nå..?

GA

over 19 år siden

GA

Ser det, vil nok bli tilnærminger til kaos, men når banen vår i Tromsø fortsatt ligger under snø er golflysten så stor at jeg fortsatt kommer til å delta :)

Regner med at arr. ikke er så inkompetente at de ikke klarer å rangere starttider etter hcp, dette ble såvidt jeg husker iallefall gjort i fjor.

Hadde forresten en kjemperunde forrige søndag værmessig, men det spillemessige var godt under pari :)

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Misunner dere å spille Narvik i helga. Gleder meg til Amatouren der oppe. 180 påmeldte er jo totalt sinnsykt - håper det er nok markører som hjelper å finne baller, hvis ikke blir det 7 timers runde ja.

Lefty

over 19 år siden

Lefty

Hører folk sier at banen i Tromsø bestandig er i vesentlig bedre stand enn banen i Narvik. Stemmer det ? Har ikke fått spilt Tromsø ennå. Har spilt i Narvik, og banen har jo et kjempepotensiale hvis de gjør noe med størrelsen på greenene og den generelle standarden på banen. Slik som den fremsto når jeg spilte der (i fjor vår) blir man mest provosert over å måtte betale for greenfee. Asfaltgreener og dårlig grus på fairwayene...

Søring

over 19 år siden

Søring

Har ikke spilt golf lenger nord enn Meland Bergen. Kunne vært artig å spilt i midtnattsol en gang

Flucky ala Nordlending

over 19 år siden

Flucky ala Nordlending

Til Søring: Det er et majestetisk sted å spille i Skjomen/Narvik. Gigantiske fjell som innkapsler banen midt nede i dalen er en trollsk opplevelse du neppe får på så mange golfbaner på jorda. Jeg har også erfaring med at banen ikke er i beste stand pga dårlig økonomi, men atmosfæren der oppe er helt spesiell. Du burde virkelig ta deg en tur når det er skyfritt.

MikroMidas

over 19 år siden

MikroMidas

Angående Flucky ovenfor:

Med "atmosfæren der oppe er helt spesiell" så mener han en haug med nordlendinger som roper Æ, ÆG og STEIK KARA.

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Pøh. Jeg lurer på hvorfor MikroMidas flytta til Oslo. Det er da ikke billigere å bo her enn hjemme i Molde? Ta den du!

Evje-mann

over 19 år siden

Evje-mann

Har spilt både Narvik og Tromsø flere ganger, og jeg må si at Tromsø er en mye finere bane enn Narvik. Men den ligger litt langt unna byen da...Men Tromsø i midnattsol er helt rått !! Og den ligger vel så fint innkranset i fjell som Narvik, og har helt ok treningsfasiliteter. Og en særdeles hyggelig pro ! (tror han het Vegard eller Vidar)
Også er det 1000 ganger morsommere å være i Tromsø enn i Narvik, du drar ikke tørst fra den byen ! :-)

97

over 19 år siden

97

Narvik er en asfaltert jævla møkkabane, det eneste som mangler der er skilt fra Statens Vegvesen. Sprekker i fairway og verdens suverent minste betong-greener. Kan de ikke få investert i et vanningsanlegg til banen ? At man betaler full greenfee for å gå rundt der å ødelegge køller og håndledd er en skam !!

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Noen som har spilt der i år? er den i verre shape enn før?

97

over 19 år siden

97

Spilte vårslippet i helga...traff litt tynt med PW'n og den stoppa ikke før den hadde rullet 185 meter...Den banen trenger seriøst en flom

H

over 19 år siden

H

Litt tynt med PW og 185 m

ikke bare banen da vel ?? ;-)

97

over 19 år siden

97

Kunne like godt spilt på en flystripe...landet man driven i fairway, så rullet den av. Men Narvik er sinnsykt vanskelig, t.o.m. når det er gress på fairway...Det hadde bare vært en så sinnsykt rå bane hvis den hadde vært i bra stand...sukk

Flucky

over 19 år siden

Flucky

97: hvilket hull drivet du for langt på?

97

over 19 år siden

97

5, 16 og 17. 5 og 16 er vel egentlig ikke noen driverhull, men du vet...det er tidlig vår og på de første rundene har man vel ikke plass til noen "gameplan" i hodet...

Flucky

over 19 år siden

Flucky

For langt på 17 også ja. Huff. Da er det rimelig hardt og tørt. Snakket i dag med ettpar kompiser som spilte der i helgen, de var passe lei av asfalt-greener ja. La oss håpe den kommer seg iløpet av juni. Jeg orker neppe å reise fra Oslo til amatouren hvis banen er i dårlig stand. Dere som er der oppe får gi oss en statusrapport sent i juni hvordan forholdene er :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her