Toughloose
Jeg skal selv delta på turneringen,kommer til å gå på nærmere hundre slag, og dermed sikkert bli hengt ut med fullt navn og nummer på dette forum, tenkte jeg at jeg like gjerne kan starte spådom-tråden her og nå:
Spådom:
1. Cutten går på over 80 slag, og folk med hcp over 5 kommer til å æreskjelle det dårlige nivået på AmaTour, og beskylde folk for jålehcp.
2. Folk (som meg selv) som ikke klarer cutten og som ikke har trent altfor mye, kommer til å unnskylde oss med: a) At vi ikke har trent så mye men har det samme hcpet som før sesongen b) At det var vanskelige spilleforhold c) At det var dårlig vær d) Generelle problemer med kroppen, skader ol.
3. Dette vil bli besvart med at det alltid er noen som skylder på alt mulig uansett, og at en eller annen har scoret lavt så derfor var det tydeligvis mulig å spille god golf. At golf er en utendørsaktivitet og man må takle all slags vær, og at hvis man er så dårlig burde man heller la andre få sjansen til å spille.
4. Deretter vil det bli litt frem og tilbake, før debatten sklir ut i jålehcp vs sandbaggere. Nivået på norsk golf, der HB sikkert blir dratt inn, og etterhvert sklir alt ut i en eneste smørje med skitkasting, før alle til slutt innser at skylden for all elendighet kan deles likt mellom Asbjørn Ramnefjell og Bernt.
Start debatt!