Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Turnering for Scangolferne

yngve

over 19 år siden

yngve

Nå kjenner jeg at det begynner å rive litt i jerna, og da tenker jeg.....

når skal vi ha årets første Scangolf turnering? og hvor?

noen som har lyst til å ta på seg arrangementet?
jeg har ikke tid selv, men skal i hvertfall ikke sluntre unna denne gangen...... noen må ta ansvar for å ta Gunder som vant i fjor.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Da kan jeg arrangere, og jeg kan telle over slagene til alle! hoho!

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Jeg tror ikke jeg kan være med dessverre. Så da blir det vel ikke noe av...?

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Mye krangling i det siste, så ingen tør å stille opp av frykt for klubbeangrep..

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Jeg er med, om dato og sted passer!

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Jeg foreslår at vi tar en turnering i september jeg. Som Hmmm påpeker er det mange som er amper på hverandre :) Etter sommerferien og en rolig høst da er sikkert de fleste harmløse som små kyllinger. Kva seiar folket?

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

AAALT for lenge til! Jeg trenger å få ut litt frustrasjon, så om det er mulig å komme igang fortsomf... feks neste 13.mai! så er jeg med!!!

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

neste 13. mai du lissom.... Neste helg, eller førstkommende 13. mai...
Klart, det setter litt krav til turneringskomiteen, men ikke mer en man må forvente! Den sitter visstnok på rææva hele dagen så.... ;)

bjrein

over 19 år siden

bjrein

september er bra

King Ben

over 19 år siden

King Ben

Jeg er med!
Når som helst, hvor som helst og mot åkken som helst..... :D

@lle Fugler

over 19 år siden

@lle Fugler

Til høsten er helt greit Gunder! Skal i alle fall stille hvis det ikke er noe helt spesielt som skjer i livet! Alltid beredt til å ta gå en golfrunde! Antaglig må vi justere køllene til vinneren av sist turnering! Tar med baufil ...... 15 cm forkorting av kølleskaftene, ville sikkert justert Gunder til vårt nivå...hehe.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her