Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Beste pro på østlandet?

lars t

over 21 år siden

lars t

Jeg har spilt i 4 år og har 7 i hcp. Jeg ønsker å finne meg en fast pro som kan hjelpe meg videre. Hvilken pro på østlandet er best? Hvorfor? Gjør ikke noe om han er dyr hvis han er bra. Ser at Miklagaard har en bra pro, noen erfaringer med han?

Peter Cowen Golf Academy

over 21 år siden

Peter Cowen Golf Academy

Hei. Jeg ville tatt turen til Darren Webster-Clarke på Miklagard. Jeg tror han er en av de beste proene i landet, han trener noen av våre(Norges) beste playing proes og også noen av våre beste teaching proes.

Aasmund Brevik

over 21 år siden

Aasmund Brevik

Jeg har hatt noen timer med Darren i år, og han er - uten tvil - den beste proen jeg har prøvd. Har vel prøvd ca 10 forskjellige proer gjennom 6-7 år.

Han er dyktig fordi han - i hvert fall i mitt tilfelle - finner de riktige tingene jeg skal jobbe med, og forklarer veldig visuelt. Dessuten tar han ikke 10 ting samtidig, men jobber trinn for trinn og gir "hjemmelekser".

I tillegg er han en av de få heldige her i verden som klarer å kombinere faglig dyktighet med ydmykhet - han er rett og slett en hyggelig fyr.

At jeg likevel kun gikk ned ett hcp-poeng i år, skyldes derfor ene og alene at jeg begynner å bli en gammel mann. Men bare vent til neste år... :-)

HJ Borgen

over 21 år siden

HJ Borgen

Jeg har ikke 7 i hcp, men 15,8. Har hatt svært god erfaring med Henning Lindberg på Nes og ikke minst Jørn, som i år har vært på Asker.

Når jeg begynte med pro for 3 år siden, hadde grønt kort, så opplevde jeg å få veldig mange oppgaver å jobbe med fra ulike proer. Dette ble for komplisert og lite produktivt. Men etter at jeg har brukt Henning og Jørn regelmessig så alt gått kun en vei.

Okey

over 21 år siden

Okey

Jørn er på Miklagard fra neste år...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her