Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

TaylorMade

GAD

over 19 år siden

GAD

Vurderer å kjøpe TM LT II, men finner ikke noen norske priser på nettet. Er det noen som vet hva proshopene skal ha for disse?

olemartin

over 19 år siden

olemartin

Sjekk siste norsk golf, der står hvertfall veiledende priser. Mener de lå på rundt 7000-8000 kr.

eBayer

over 19 år siden

eBayer

kan kjøpe de på eBay for 500 dollar = 3500 kr.

ØB

over 19 år siden

ØB

Dette er bare å slutte med vurderingen GAD. Har hatt både LT I og LT II og er superfornøyd!

GAD

over 19 år siden

GAD

Takk for rådet ØB, men hvilke proshoper fører TM på østlandet? Har de dem på Kongsberg? Jeg vil teste dem litt mer før jeg bestemmer meg, og jeg kjører forbi Kongsberg stadig.
Ser i norsk golf at de kostet veil. 7500,- i Norge, og hadde vel egentlig tenkt å handl dem i en norsk proshop, selv om det er endel billigere på tgw.(650USD)

Eagleboy

over 19 år siden

Eagleboy

Ta deg en tur på Losby. Der har de et stort utvalg av TM.
LT II 3-PW+ Hybrid for kr 6500(Dette tilbudet kjørte de i fjor)
Lykke til!! PS: Om du kjøper dem der får du også muligheten til å skreddersy settet for deg

Fornebu

over 19 år siden

Fornebu

Sto et sett på fornebu for et par uker siden. Vet ikke hva det koster, men de stenger snart så du kan sikkert prute...

ØB

over 19 år siden

ØB

De har TM jern på Kongsberg, men vet han ene i shopen har sine stående der stort sett hele tiden og låner de gladelig ut. Spør du pent får du også helt sikkert lov til å ta de med ned på rangen (evt banen)...

ØB

over 19 år siden

ØB

De har ikke TM jern på Kongsberg skulle det stå...

Pingla

over 19 år siden

Pingla

Se Bruktmarked 21/4

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her