Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nye Nike driver

Petter B

over 19 år siden

Petter B

Hei,

Noen som vet hvor jeg får tak i og pris på den nyeste og feiteste driveren til Nike? Den skal jeg ha

Maverick

over 19 år siden

Maverick

...og du bor hvor?

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Tja, hva med www.dormy.se?

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Sjekk eBay. Ingen problemer å få tak i kølla for under $300 ink. frakt. Får du avsender til å sette verdien til $145 og merke pakken som "Gift", har du én for under 2000,-

Petter B

over 19 år siden

Petter B

Bor i Oslo. Nettet er en bra løsning, men jeg vil gjerne ha den i 8,5 grader. Det er ikke så lett...

97

over 19 år siden

97

http://cgi.ebay.com/NEW-NIKE-SASQUATCH-460-8-5-DRIVER-RH-GOLF-CLUB_W0QQitemZ7241283795QQcategoryZ115280QQrdZ1QQcmdZViewItem

Frosketitter

over 19 år siden

Frosketitter

Du skal vel ha ekstra stivt skaft også? Kjør på med 6,5 grader. Da blir du konge på banen din. Kanskje 2 tommer forlenget også! Feel da powah!

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Proshoppen på Nes hadde en rekke av de nye Nike driverene, både den vanlige, og Tour-modellen. Vet IKKE om de hadde 8,5 grader...men ring opp, så finner du fort ut det.

mvh

Petter B

over 19 år siden

Petter B

Skal helt klart ha extra stivt skaft. Ebay var bra alternativ, men noen som vet om andre steder på nettet de har dyret billig?

Frosketitter

over 19 år siden

Frosketitter

Tviler du får temmet et sånt dyr. Du er neppe god nok. Ahahahah!

Ærlige Arne

over 19 år siden

Ærlige Arne

Joda, du kan prøve:

www.cheapshop/nikedriver/quest/animal.htm

Oddbjørn

over 19 år siden

Oddbjørn

Arne! Du er en tosk!

Petter B

over 19 år siden

Petter B

Er ikke så keen på å temme det dyret. Skal være litt wild. Skal bruke det til min fordel. Klubben er jo på størrelse med en middel squash racket. Dette skal gå bra.

Får ikke opp linken til cheapshop...

Ærlige Arne

over 19 år siden

Ærlige Arne

Eller denne: www.norsk/oddbjoern?/!=hyperintelligent.no.html

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Petter B,
Send meg en e-post - kan skaffe 8,5* xtra stiff til god pris.

Petter B

over 19 år siden

Petter B

Hei Maverick,

Jeg skal som sagt kjøpe denne driveren, men leter bare etter en god pris. Kan du sende meg en mail på: petter.brinchmann@midelfart.no for å avtale nærmere. Jeg skal handle så fort som mulig. Får ikke sendt deg en mail direkte fra denne siden.

Hilsen Petter Brinchmann

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her