Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kom dere ut!

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Det er tydelig at en del på dette forumet har sittet litt for lenge inne. Oksygenmangelen til hjernen samt golfabstinenser gjør at enkelte skriver i blodtåka. Uten å nevne navn har enkelte i blodtåka genierklært seg selv, og diskvalifisert et helt debattforum. KOM DERE UT!

Ute skinner sola, en rekke driving ranger er oppe, jeg kommer selv rett fra Haga og der var det en gemyttelig tone. Alle var forent under solen og i schankingens navn snakket alle med alle om HB og om Henrik Bjørnstad... . Ventetiden er snart over folkens! La pilot-putter være pilot-putter, og la Bernt være en figur fra Sesam Stasjon med side-kick Erling. Snart skal vi alle møtes på de grønne plener og hvis dere snart ikke slutter å oppføre dere som sutrete høner så kommer ikke jeg til å rope "fore" når jeg skurer drivene mine i deres retning ;)

Hytt og vær

over 19 år siden

Hytt og vær

Har du ikke kontroll på drivene dine, Fjosok?
Det er det verste jeg har hørt.
Kanskje en ide å slå ut med lange jern?

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

HAHAHAHAHAHA, da har ikke du sett meg med lange jern...

@lle Fugler

over 19 år siden

@lle Fugler

Vist har jeg vært ute! Helt herlig å spille 18 hull da! Det var lenge siden jeg hadde gått sååååå lang..hehe, men duverden det var nesten en ut av kroppen opplevelse å være igang igjen! :))))))))))))

Hmm

over 19 år siden

Hmm

Jasså du var med på dugnadsturnering på lørdag :-) Gikk det bra?

@lle Fugler

over 19 år siden

@lle Fugler

Overraskende bra, mest pga av at det var Texas Scramble, hehe.... men for all del, roughen er grei for tiden ;)

Tellus

over 19 år siden

Tellus

Haaahaahaha! Fore for alle HBer og til Henrik Bjørnstad og alle andre, bra at det begynner å bli grønt over alt og spesielt på mikla. Fjosok har ikke kontroll på andre jern enn puttern hahahahaa! Nå er det snart scangolfturnering og som ifjor kommer jeg og gunnar bull rule.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her