TigerFan!
Anyway, vi kan godt ende DEN diskusjonen der uansett, for det er egentlig ikke den som er hovedpoenget...
MIN mening er at Nøtterøy "utnytter" det privilegiumet(i den grad det er et privilegium) å få arrangere amatour, til å tjene penger!
Nå vet jeg at det står så som så til med økonomien rundt omkring, og jeg skjønner godt at det å kunne tjene 100000,.- på en helg hvor man eller ikke hadde tjent noe, virker forlokkende. MEN, det er ikke det som er poenget med amatour.
Amatour skal være en turnering for folk som er på vei opp, til p4-tour eller liknende, for unge talenter, som trenger konkurranse på ett annet nivå enn a-tour, ELLER for de som KUN har lyst til å konkurrere mot andre "halv-gode" spiller(slike som meg...).
Og da synes jeg det blir feil å ta fordel av dette...
Jeg har sett at jeg ikke er alene om dette synspunktet, men jeg har også sett det motsatte,at andre synes det er greit å sko seg på denne tjenesten.
Og det er her jeg (IGJEN) viser til den linken over, hvor NGF har satt ett krav/innstilling til amatour-arrangører, om hva man bør tilby som arrangør. Og hvis NGF ikke har noe med amatour å gjøre, hvordan kan de da gjøre det..??? (aiii, jeg ser at diskusjonen ikke var helt død allikavel for min del... jaja, jeg kan diskutere med meg selv, selv om jeg er enig...)