f bulsara
til jonNY JONny.
jeg har vært på båttur et døgn, og derfor ikke sett det siste inlegget ditt før nå.
det er virkelig motbydeligt å lese at jeg skulle ha truet med-debattanter med fysisk vold.
nå gjør du det best i oppgi ditt fulle navn - og navn/nic til dem jeg skulle ha truet med vold.
du får ett døgn på deg til å forklare å oppgi navn, om du overser dette, vil jeg anmelde forholdet, ikke så mye for at du skal bli straffet, men for min egen verdighet - og at jeg nekter å bli forfulgt av noe jeg oppfatter som en psykopat, uten å foreta meg noe.
du må også vite at f bulsara kan brukes av hvem som helst, selv om jeg ikke har merket at noen andre har brukt det nic - et. (jeg sitter for det meste ikke med pc-en heller - jeg gjør det for å lære av dem som kan mer en meg, om det er de fleste) jeg printer ut denne debatten, og skriver anmeldele som blit sendt mandag om du ikke ordner opp, så får du heller se på det som psykisk vold :-P
ser fram til din redgjøring, så vi kan slippe anmeldelser, men om du er den jeg antar, er jeg redd ikke fornuften strekker til.