Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tiger unnskylder seg

Flucky Duck

over 19 år siden

Flucky Duck

Artikkel: http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=89702

Er det bare meg, eller tar folk seg meget høytidelig disse dager? Jeg er selv forbaska meget tynn. Skal jeg da klikke i vinkel bare fordi noen skriker på en fairway: "Nei faen den der traff jeg syltynt !!"

Greit nok at han kunne brukt andre ord, men ease down people. Må da være lov å bruke ord i forskjellig kontekst. Bra at han beklager dette, høflig som han er. Trakk litt på smilebåndet til den artikkelen ja.

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Neida Gunder. Du er ikke tynn. Den storyen var MYE tynnere enn deg.

Du er nesten halvfet i forhold faktisk :-)

Lucky Fluke

over 19 år siden

Lucky Fluke

Nei nå blander du med Lucky. Tullete gås du er :)

Men jeg er ikke så halvfet som en real duff fra han du vet ...

Daniel

over 19 år siden

Daniel

Synes ikke ditt eksempel er særlig bra Flucky Duck.

Spaz er spastic (et syndrom), et syndrom der en har problem å kontrollere sine bevegelser.

Spaz blir brukt som uttrykk når en mener en person med dårlig koordinasjon (blir brukt my innen basketball for en som ikke har kontroll over kroppen sin eller ballen)

Woods sa:

"I putted atrociously today. Once I got on the greens, I was a spaz."

Det Woods gjør her er å sammenligne sin dårlige pøtting med en spaz, alltså en med et syndrom....

Så hvis du absolutt må ta et eksempel Fluck Duck så må du si noe som indentifiserer deg selv med en gruppe som har en dårlig egenskap for å bruke det som bilde for å få frem hvor dårlig du var...

"Jeg drivet som om jeg hadde Parkinsons syke"

eller

"Jeg husket svarene i Jeopardy som om jeg hadde Alzheimer"

Ting som ikke er særlig lurt å si på en pressekongeranse

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

de som unnskylder seg, ber jeg legge seg på gulvet. så stryker jeg dem med strykejern. De blir flotte og tynne....og jeg står igjen med et jern, som jeg kunne gi til mi veninne erika.

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Daniel: det er bra det er humor her på forumet ja. Så fint at du tok sjargongen min på strak arm :)

Daniel

over 19 år siden

Daniel

Ettersom det er vanskelig å tolke kropsspråk på et forum og at de fleste ikke kjenner hverandre på et forum er det ofte vanskelig å vite hvornår noen er seriøs, sarkastisk, vill provosere eller bare tuller.

Jeg forsto det i hvertfall som om du prøvde å bagatellisere det Tiger Woods sa. Og ettersom jeg syntes at det han sa var veldig upassende så valgte jeg å forklare hvorfor jeg syntes det var upassande av Woods å si det han sa...

Men du mente kanskje at du syntes det var upassende, samtidig som du selv kastet in en liten spøk?

Ikke lett å si på et forum hva folk egentlig mener =)

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Vi mener det samme uansett ;) Men jeg synes folk tar seg litt selvhøytidelig når de gidder å bry seg om filleting som dette. Ikke rart vi har kriger på jorden.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her