Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfbutikker i Oslo?

dud

over 19 år siden

dud

Hvor finner jeg golfbutikker i og rundt Oslo som har bra utvalg?

704

over 19 år siden

704

De er det faktisk ikke så mange av...

De fleste "større" golfbanene har jo sine proshop'er med diverse utstyr. Det samme har Fornebu Indoor GC, Golfsenteret på Torshov. Og XXL har vel en del utstyr.

Problemet jeg har med disse utsalgene er at de ofte begrenser seg til noen få merker slik at jeg må lete byen rundt for å finne det jeg er ute etter. Ikke er de alltid så kunnskapsrike de som jobber der heller. Eller så er det bare pro'en som har peiling, og han får du aldri tak i, for han står på rangen med noen eller er i Spania med juniorgruppa ;o)

Så hvis det er noen som kan tipse dud om noe bedre så hadde jeg også vært takknemlig (selv om jeg kjøper alt i utlandet likevel :o)

Haugerfantomet

over 19 år siden

Haugerfantomet

Vi spillere burde ha hatt et felles innkjøpssystem. Hvor man kjøper inn i litt større kvanta og selger til vettuge priser.
Som å skifte grep og enklere ting kan jo enhver gjøre selv. Skal du bytte grep på 14 køller hos en pro er det fort 1500,- og det burde ha kostet halvparten. Innkjøpsprisen på grep er jo fra 10-12 til 30,- litt ettersom hvilket grep, men det er langt igjen til 1500,-
Skifting av standard skaft er heller ingen heksekunst. Og her kan man spare flere tusen på et sett. True Temper DG koster bare litt over $10,- i USA så blir det frakt og mva, men likevel mye å spare på å kjøpe derfra. Det største problemet er jo å få igang og organisere noe sånt selvfølgelig, men det er mulig og det er store besparelser.

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

En liten avsporing men: I siste "Norsk Golf" er det en ganske stor utsyrsguide. Her står veiledende priser. Hvor reelle er de egentlig? Kan selvsagt ta runden rundt å sjekke, men som det skrives over her, så er det litt tilfeldig hva som finnes rundt omkring. Vurderer jo å hoppe over hele furet værbitt og bestille fra utlandet. Hadde jo da vært interessant å vite hvor mye man egentlig tjener på det.

Borat

over 19 år siden

Borat

Spilte innegolf på Losby for et par uker siden, og ble overrasket over hvor bra shop'en der oppe har blitt. Bra utvalg og prisene var heller ikke ille. (Ikke medlem på Losby).

Men Oslo mangler en skikkelig golfshop. Vi får håpe på en golffrelst kremmersjel som kontakter Dormy med tanke på å åpne en avlegger i Norge..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her