Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

MI Golf

Nilspils

over 19 år siden

Nilspils

Fikk tilbud om å kjøpe MIGolf Pro jernsett til 5000,-
Er dette et bra sett?
Passer dette til høy hcp? (28)
Jeg har ikke prøvd dette, og får ikke mulighet til å prøve det før jeg kjøper. Noen som kan gi meg noen tilbakemeldinger på om dette er et bra sett?
Sier det koster 15000 til vanlig.

Sjekk denne

over 19 år siden

Sjekk denne

Kan det være disse køllene du mener?

Sjekk denne linken.

http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=40399

Ikke la deg bli lurt

over 19 år siden

Ikke la deg bli lurt

15000 til vanlig?
Det kan ikke være mulig og de er uansett ikke verdt den prisen. Heller ikke 5000 brukt. Da er det en luring som prøver å selge dette settet dyrt.
På bruktforumet til Scangolf er det mange flere sett som er minst like bra for en 28 hcp og ned til 5 enn det settet du er tilbudt.
Feks Maxfli Revolution 3-pw til 1900. Kjenner de som har 5 i hcp og spiller på det og kjenner en som hadde 30 da han kjøpte det og nå har 18. Lettspilte og gode køller.
Taylor Made Rac LT til 2700
Lite brukt Taylor Made RAC OS jern til 3200 kr
Titleist 704 CB Reg, 3-PW 3500 kr

Hadde valgt Titleist 704 med nye grep (verdt 8-900 kr) eller TM RAC LT. Det er køller du kan ha lenge, eller også Maxfli.

Fåår

over 19 år siden

Fåår

Selv synes jeg (hcp18) at køllene (Mi Pro / Pro FB ) er MEGET bra - og verdt 5.000,- og vel så det (nytt). De har kostet 13.000,- for noen år siden - før Mgolf gikk konk.... (Idag selges de for under 3000,-)

Har også sett flere gode skussmål på nett, og i magasiner. (Bl.a. Norsk Golf Nr.4 2003)

MGolf

over 19 år siden

MGolf

Kjøpte MGolf utstyr på konkursen i gjor sommer. Betalte 2.995,- for PW-3jern MIPro m/stålskaft. Kjøpte også wooder, driver og wedger. Meget fonøyd med dette. Har HC 16 og har ingen problemer med å spille med disse blades-køllene.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her