Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dynekilen.

Påskeklar golfer

over 19 år siden

Påskeklar golfer

Ser at Dynekilen åpner i morgen med sommergreener.

Aberet er at de åpner kun med 16 hull, 3 og 4 er stengt, våte og myke fayrways, spredt sne på deler av banen og matteutslag. Prisen er satt ned fra 390 til 300 sv.kr.

All ære til Dynekilen for at de alltid er tidlig ute og stenger sent.(Jeg har hatt flere gode runder der når banene i Østlandsområdet er stengt).

Kjenner jeg nordmenn rett blir det sannsyneligvis kø av spillesugne i dagene fremover over grensen, men for mitt eget vedkommende virker det lite fristende og utfordrende med rådende forhold, spesielt med tanke på kun 16 hull.

Åpner de rett og slett for tidlig ?
Benytter de seg av nordmenns spillesugenhet etter en hard vinter ?
Hva med prisen - 90,- i avslag for 16 hull og generelt dårlige forhold ?

Hva synes dere ?

Uansett - lykke til, til dere som drar østover for å spille - blir vel uansett en oplevelse å kjenne gress under føttene og "bagen" på ryggen for første gang i år.

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Skal spille der lørdag, mulig at 16hull er nok første gang ut!

H

over 19 år siden

H

"Benytter de seg av nordmenns spillesugenhet etter en hard vinter ?"

Nei, men hjemmeklubben min og flere andre som stengte 40 dager for tidlig sist høst snøt oss som betaler årsavgift.
Hva med prisen - 90,- i avslag for 16 hull og generelt dårlige forhold ?
300 SEK for å spille 16 hull er ikke dyrt, og man kan bare la være om man ikke har lyst.

Og Dyne er først til å åpne og sist til å stenge, allikevel har de bra greener.
Synes de er dyktige.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Kommer rett fra PGA de Catalunya der jeg betalte 200 kroner for å spille.
Tror ikke Dynekilen frister så veldig mye...

Livsnyter

over 19 år siden

Livsnyter

Jeg garanterer at Dynekilen har fulle flighter hele helga, uansett vær og pris. Golfkåte nordmenn legger hjernen igjen på jobben fredag før Palmesøndag og durer i vei som om det er siste sjanse i livet til å spille golf.
Selv skal jeg nyte herlige dagsturer på ski i Jotunheimen kombinert med golfrunder til 75 kroner i Lærdal etter skituren. Enkel 6-hullsbane holder lenge til å lufte Fornebu-svingen utendørs første gang.

Ellers enig med H i at hjemmeklubben snøt meg for en måned golf i fjor høst. Etterlyser mer agressive medlemmer på årsmøtene, men vi som kjemper for lengere åpningstider blir sørgelig få siden de fleste ikke tåler å være utendørs i temperaturer lavere enn +15 grader og dermed applauderer ledelsens "nødvendige aksjoner for å holde liv i gresset".

tiggerm

over 19 år siden

tiggerm

fjosk var det pga. samarbeid med Miklagard at du fikk så billig greenfee?

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

det er jo en fordel av å være mikla rever, men hvem f... bryr seg om noen 100 ingser når de er hysteriske etter å knatte noen baller.

havregrøt i et par uker har ingen hatt vondt av - eller hur?

Fjosok. up yours.

over 19 år siden

Fjosok. up yours.

Spill Alpina i Thailan som jeg gjorde og du glemmer alt annet.
Rangert nr 2 i ASIA. Fuck 357 grader er varmt.

tiggern

over 19 år siden

tiggern

jo vist faen , men jeg har et lite kryp innn der nede og har lurt på om det er en en idee å være PGA course medlem for å spille billig på catalunya. Det er jo en av europas finest baner. Sammen med Emporda, Perelada og Pals, og ikke lengre enn en time til France..... Har plass til 12 så kanskje jeg skal ivitere top 10 av scangolf's turnerimgen til en Grande Finale???

Til tiggern

over 19 år siden

Til tiggern

Miklagard medlemmer betaler greenfee på 25 euro på alle banene i PGA European Tour courses, deriblandt PGA Gold de Catalunya. I har medlemmene billigere priser på golfbiler og hotelovernatting på hoteller tilknyttet banene.

mvh

Rune

Golf+verksted

over 19 år siden

Golf+verksted

Noen som vet om noen serviceverksted i nærheten av golfbana??? Så kan man hive fra seg bilen til service i samme slengen?

Spit1

over 19 år siden

Spit1

På Kongsberg er det en haug med serviceverksteder 2-3 min kjøretur fra golfbanen.

Bilforum

over 19 år siden

Bilforum

Bilforum Strømstad +4652628570
Ca 7 min med taxi til Strømstads GK og kanskje 15-20 til Dyne.
Ligger som sidevei for vei mellom Oslovägen og kryssing over mot Sødra utfart fra Strømstad mot E6

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her