Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Baner på Mallorca

Slice meg her og slice meg der

over 19 år siden

Slice meg her og slice meg der

Noen som hvet om noen golfbaner nær Alcudia på Mallorca? og om det er mye trafikk på banene i september mnd.

Hullien

over 19 år siden

Hullien

Det er 2 baner. Pollensa og Alcanada. Pollensa er 9 hull og Alcanada er 18 hull. Alcanada er en helt fantastisk bane som må spilles!
Ca 30-40 min kjøring ligger Capdepera og Canyamel. Dette er også fantastiske baner. Capdepera er en ¨snill¨ bane mens Canyamel er ganske krevende. Sjekk ut banene på nett!!!
I september er det liten eller ingen trafikk og det er ikke nødvendig å bestille på forhånd.
Jeg har hatt ferie på Mallorca de siste 10 årene på denne tiden så dette vet jeg om.

Slice meg her og slice meg d

over 19 år siden

Slice meg her og slice meg d

Takker for nyttig informasjon. Da gleder jeg meg til september mnd. :-)

petter pan

over 19 år siden

petter pan

Prøvogså val'dormeget bra bane

Fantastiske baner?

over 19 år siden

Fantastiske baner?

Unnskyld meg, men hvordan kan Capdepera og Canyamel klassifiseres som fantastiske baner? Hvilke kriterier går du etter, Hullien? Litt stygt sagt høres det ut som om dette er to av et fåtall baner du har spilt... De er begge trivelige og helt greie turistbaner. Men etter min mening bør ordet "FANTASTISK" reserveres til en anelse større anledninger...

Jeg også

over 19 år siden

Jeg også

Med 0,8 i hcp synes jeg det er litt merkelig å kalle Canyamel og Capdepera fantastiske baner. Men hvis du har stort sett spilt dem og Losby, så skjønner jeg din kompetanse.

Hullien

over 19 år siden

Hullien

Noen liker mora o.s.v..... Har lest altfor mange tullete innlegg her inne til å bli med på en diskusjon om dette. Dette er bare min egen erfaring og jeg har spilt over 150 forskjellige baner.
Beklager hvis jeg har tråkket dere på tærne!!!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her