Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bjørnstad i Verizon Heritage

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Pgatour.com er opptatt av rookiene på Hilton Head ... :

- Three of the hottest rookies on the PGA TOUR - - Camilo Villegas, Nathan Green and Henrik Bjornstedt - have just committed to next week's 38th annual Verizon Heritage to be played over the Harbour Town Golf Links.
"These are three terrific rookies," said Tournament Director Steve Wilmot, "and the fans will enjoy watching their unique skills that were developed in three foreign countries." Villegas hails from Colombia, South America, Green from Australia and Bjornstedt from Norway. All will be making their first starts at Harbour Town.
This trio adds to an already strong field that is led by Defending Champion Peter Lonard, Ernie Els, Jose Maria Olazabel, Davis Love II and Justin Leonard.
..............
Bjornstedt will be the first Norwegian to ever play in the Verizon Heritage. The 26-year old, who earned his card at the annual qualifying school, had a Top Ten finish at the Buick Invitational, and has already won over $300,000.

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Skal bli spennende å se hvordan det går! Er svingen rusten etter tre ukers spillepause?
Vet han reiste tilbake for en uke siden, så håper det går bra.

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Nå har han med seg en fanclub også.
http://www.vgb.no/7151/
Får bare håpe HB ikke følger kostholdet til de gutta.

Om man har med seg fanclub, kommer den i tillegg til de 14 clubbene han har lov til å ha i baggen? Øhhhhhhhhhh....

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Tror det går bra med "fanclub" bare den ikke bøyer seg..... øhhhh som club'en til Kevin Stadler i fjor.

Virrum

over 19 år siden

Virrum

Henrik gjør nok en turnering på det jevne, han er ikke riktig offensiv nok ennå, og blir nr. 32...

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

HB går ut kl 1:21 pm sammen med Brett Quigley (131. plass på pngelista) og Patrick Sheehan (182. plass på pngelista) på torsdag.
Blir spennende å se hvordan treningsperioden ev. har påvirket formen...
Startfeltet er vel ikke det aller beste uka etter Masters, men det er jo likevel mange kjente navn...
Og resultatet?? Klarer han cut'n? Topp 20? Topp 10? Hva tror dere?
Jeg tipper 28. plass, men håper selvsagt på topp 10!!

Virrum

over 19 år siden

Virrum

Til Virrum, jeg har brukt dette nicket lenge , fint om du finner deg et annet, og hvis ikke... så ikke skriv noe tull :-)

Virrum

over 19 år siden

Virrum

Og jeg brukte dette nicket for flere år siden, så back off begge to

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Virre virre vapp... Og da spørs det vel bare hvem som reserverer det først...!?

Virrum

over 19 år siden

Virrum

jeg vant

Virrum!

over 19 år siden

Virrum!

Hvem av dere vant? Den fra 18:44 eller den fra 19:28?
Hehehe

Virrum

over 19 år siden

Virrum

ingen av dem... de var for treige......

Virrum (ikke interessert)

over 19 år siden

Virrum (ikke interessert)

har sluttet å virre, så jeg overlater gjerne nicket til plusshandicapperen fra Faena.

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Henrik år ut kl 19.28 i dag, på front nine. Håp om at vi får se ham live på tv kl 22.00 med andre ord!

Noen som har Tour cast linken til hull 11-13?? De er vistnok gratis.

Bli nå voksen

over 19 år siden

Bli nå voksen

Se nå til å betal de få hundrelappene Tourcast koster, så får du med deg sesongen i sin helhet.

Nekter å tro at noen har så dårlig råd, at de ikke fikser et par hundre spenn

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Har ikke tenkt å sitte å se p åTourcast så mye at jeg betaler gitt, akkurat passe med tre hull for meg. TV funker best tross alt.

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

er egentlig møkk lei pc'en nå, tror jeg skal slå den av for resten av påsken...

Funker ikke

over 19 år siden

Funker ikke

TV funker ikke i det hele tatt.
Jeg vil ha med meg hvert eneste slag som Bjørnstad slår, i løpet av hele runden.
På TV får man i høyden se et par av dem direkte.

Jeg vil også ha med meg alt på direkten.
På TV begynner gjerne sendingen når turneringsdagen nærmer seg slutten.

TV suger...

nrk 2

over 19 år siden

nrk 2

Tv suger seere....

MED

over 19 år siden

MED

ER DET NOEN SOM HAR LINKEN PGA.COM?

John B. Holmes

over 19 år siden

John B. Holmes

This link is pretty good:
http://www.pgatour.com/tc/r012/012

fugl

over 19 år siden

fugl

Birdie på Henrik!

TrippelBogey

over 19 år siden

TrippelBogey

Bogey på 6.

Og et råttent utslag på hull 7, kommer til å bli en ny bogey. Hvordan er det mulig å bomme med over 40 meter på et snaut 180 meter langt par 3 hull for en proff?

TB

John B. Holmes

over 19 år siden

John B. Holmes

Three bogies now, and +2, -4 for me is better anyhow...

St. Able FOrd

over 19 år siden

St. Able FOrd

30 m for langt på et par tre på 170 m... hm ikke bra... Hva var det som skjedde???

St. Able FOrd

over 19 år siden

St. Able FOrd

Ser ut som om vi må konsentrere oss om (og håpe på!) at han skal klare cut'n denne helga....?

Dobbel

over 19 år siden

Dobbel

+4 nå og 111 plass.

Nordmann med påskesving

over 19 år siden

Nordmann med påskesving

Det er ikke så lett.........

Dusin

over 19 år siden

Dusin

12 slag bak teten etter én runde.
Nå kan det ikke bli annet en en OPPTUR

704

over 19 år siden

704

Henrik er en fantastisk golfspiller og han gjør det over all forventning på PGA-tour'en. Vi kan ikke blir skuffet fordi han mister cut'en en gang i ny og né. Det gjør selv de som er topp 10 i verden.

Vi må være realistiske og håpe at han kommer på topp 125 slik at han får kortet til neste år.

Så får vi heller håpe på en plass blant de 50 beste på tour'en til neste år :o)

PS! Hvor ble det av de som kritiserte meg fordi jeg ikke trodde på Henrik på Ryder Cup laget?? Har de endelig forstått hvor tøff konkurransen er...???

Spiller

over 19 år siden

Spiller

De er sikkert ute og spiller...

Hallo

over 19 år siden

Hallo

Sesongen er ennå lang, ingen kan påberope seg å sitte med fasit i hånd, ennå.
Hva var det jeg sa utsagn får vi vel vente med litt til... Nei nå får vi dra en tur på ...ski

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

2. dag:
En tre meters birdie-put på 12., bør sette den, - og må sette mange flere skal han kunne klare cut'n...

HB da!

over 19 år siden

HB da!

Nope...

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Endelig en birdie... på et par tre!

Birdieputten

over 19 år siden

Birdieputten

...åsså fra 7 meter a gitt

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Birdieputt fra 2 m....

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Yezzz!!! Birdie igjen!! Kommer seg nå.... bare han ikke får en bogey i trynet nå så... (3 slag bedre enn i går bare på det 15. hullet!)

halvveis

over 19 år siden

halvveis

halvveis gjennom og halv e jobben unnagjort. Sannsynlig at cut går på par, eller i verste fall -1. 3 birdies til så er helga i box, går kanskje med 2 også.
Men HB er ikke så flink til å komme seg ned på 60-tallet, så vi får håpe det løsner i dag like mye som det klabbet i går

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Virker veldig sikker i dag. Parene hans i dag er stort sett alle sammen fra under 1 m (bort sett fra 10. hull som var fra 2,5). Mange sikre par... Det gjelder å omsette noen av disse i bidier...!

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Bogey... da kan vi glemme HB i helga... er jeg redd... ;-((

Takk for alt

over 19 år siden

Takk for alt

og velkommen tilbake neste helg

Innspill

over 19 år siden

Innspill

Han må lære seg å treffe greenen med slag nr 2.
De innspillene hans går til tider i hytt og vær.

Synd i grunnen, da han virker å ha kontroll på det øvrige.

Albert Einstein

over 19 år siden

Albert Einstein

"han må lære seg å treffe greenen med slag nr 2."

har du lest statistikken hans på GIR på PGA touren hittil? tror han har lært dette for lenge siden.

det han må, er å få erfaring med opp og nedturer, slik at han lærer av feilene sine for hver gang. svært få rookies som greier å spille stabilt bland topp 30 og klare cutter på hver turnering de spiller.

lykke til neste helg, Henrik.... vi følger med videre..... :O)

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Han får følge av bl.a. Jose Maria Olazabal og Darren Clarke, for å nevne de med høyest ranking som også misset cutten.

Hvis han ved sesongens slutt har klart 50% av cuttene, så er nok det å regne som et godt resultat. Vi er blitt litt bortskjemt av de gode resultatene i staren av sesongen.

Slutter meg til lykkeønskningene for resten av sesongen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her