Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Urettferdig kritikk av Claes Brede Bråte

Max

over 19 år siden

Max

I avisspaltene får vår hoppsjef dårlig kritikk. Dette føles uretferdig når en vet hvor dyktig han har vært som styremedlem i Kongsberg Golfklubb og leder av junior elitegruppa! Stå på Claes Brede vi støtter fullt opp om deg!

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Kritikken hadde vel intet å gjøre med engasjementet i golfgruppa i Kongsberg.

704

over 19 år siden

704

Denne skjønte ikke. Hva er sammenhengen?

Det er jo mange som er dyktige i noen sammenhenger, samtidig som de gjør en elendig jobb andre steder (ikke nødvendigvis tilfellet denne gangen, da jeg ikke kjenner hoppsaken i detalj)

Bert

over 19 år siden

Bert

Synes jeg leste for lenge siden at noen i Kongsberg syntes det var helt ok at CBB forsvant som juniorleder?

Fjert

over 19 år siden

Fjert

CBB er fortsatt juniorleder i Kongsberg.
Og alle de gode juniorerne i Kongsberg melder overgang til andre klubber så snart anledningen byr seg.....

snappy

over 19 år siden

snappy

Hei Max:

Hva er prestasjonene han i Kongsberg GK???

Har ikke hørt om noen særlig gode juniorer fra kongsberg jeg, kanskje jeg ikke har fulgt særlig med.

Til Fjert:

Hvorfor bytter juniorene klubber, er det så dårlig på kongsberg?? Har faktisk hørt at banen er god jeg. Er det dårlige trenere der, dårlig økonomi, satsning?? Hva skjer

Hva faen

over 19 år siden

Hva faen

Hva er vitsen med å gnage på CBB ?
Ingen vet noe om hva "samarbeidsproblemene" konkret går ut på.
At noen ikke liker CBB trenger nødvendigvis ikke å være CBB's feil.
Hvilke drittunger der det som kaster seg over enhver anledning til å prøve å gjøre livet surt for andre.
Neppe hyggelig for CBB at pressen lager svære overskrifter om noe de ikke vet noe om, enda mindre hyggelig at noen uten tilknytning til hverken CBB, hopp eller Kongsberg prøver å stikke inn nåler.
Snappy, ta deg en tur til fjells og sett deg under en svær snøskavl, og sitt der til den løsner

Albert Einstein

over 19 år siden

Albert Einstein

hva handler dette om? jeg har ikke sett noe om CBB noe sted.... har ikke fulgt med i timen siste uken heller, men jeg lurer jo.
noen som har link?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her