Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Thorp'ern vil bli proff...

Julius

over 19 år siden

Julius

Er ikke det litt tidlig a? Han er bare 17 år nå.

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/article1274384.ece

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Tror det går bra jeg. NGF og Aalu har jo kompetanse på Henrik Bjørnstad fra samme situasjon. Det ble jo snekker av ham og! :)

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Strålende innstilling Marius!

Apparatet rundt golfspillerne er noe annet enn da Henrik tuslet rundt alene på touren, så dette går bra!

Stå på!

704

over 19 år siden

704

Tror han skal få det tøft til å begynne med i forhold til resultater, men så lenge støtteapparatet følger han opp så ser jeg ingenting i veien med at han prøver seg. I løpet av noen år tror jeg han kan etablere seg på ET, og da vil dette være nyttig erfaring.

snappy

over 19 år siden

snappy

Dette er kult.. Kanskje Norge kan bli kjent for en ung spiller på ET. Alle vet hvordan Sergio Garcia gjorde det på ET i ung alder. Dette er bra for golf Norge.

Marius har jeg tro på..

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

Stå på Marius Thorp, det er ikke for tidlig for deg.

Slag i trynet må nok ventes, men det vet du sikkert mye bedre en meg.

Lykke til, og gleder meg til å se deg komme, som en komet i nær framtid.:-)

nrk 2

over 19 år siden

nrk 2

Hvordan er det med skolegangen da? Blir han ferdig med videregående før han satser skjorta?

Rektor

over 19 år siden

Rektor

Trenger vel ikke skole for å slå baller.
Skolen kan han fortsette med når han begynner på Champions Tour.

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

hva står f bulsara for?

Pepper

over 19 år siden

Pepper

Hvis han klarer kravet er det vel naturlig at han kutter ut skolen? Bare moro at han vil prøve seg, jeg tror han har en rimelig god sjanse til å klare det også!

Stå på, Marius!

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

hei Innmari serriøs. f bulsara står for Frederick Bulsara = Freddie Mercury. Queen vokalist/pianist (nå død)

nrk2

over 19 år siden

nrk2

Nei, han TRENGER ikke skole, men gud så godt å ha gjort seg ferdig med vidergående først.

Rektor og Pepper, dere har nok rett, han vill nok angret om han ikke satset.

Håper det aller beste for unge herr Thorp.

Innmari serriøs

over 19 år siden

Innmari serriøs

ah.. nettopp.... Tigerlily?

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

he, he, tenkte det var det du var ute etter. Yes :-)

f bulsara

over 19 år siden

f bulsara

Delvis rett, blir mer rett.

TLTM

over 19 år siden

TLTM

Alle ingredienser intakt. Lag din egen Tigerlili.

Ledetråd: Ikke heng deg opp i kjønn.

Lykke til Innmari serriøs ( det skal ikke så mye kløkt til)

Tiger Lili Taylor Made

over 19 år siden

Tiger Lili Taylor Made

Se det ! Synd å gå på Thorps seriøse linje, men siden jeg er så flink kan jeg ikke la være.

Ah Tigerlili, dette blir litt av en natt. Jeg har elsket deg siden, ja du vet!

(Thorp klarer seg, men hvordan blir det med oss da?)

Jeg har sneket rundt din bolig i mange måneder, men den helvettes vanngrava med alligatorungene og eremittkrepsene, for ikke å snakke om det høye gjerdet med piggtråd og glasskår, gjorde alt så vanskelig.

SNUFS - en ny sjanse da kjære, jeg lover, lover å aldri mer være voldelig.

Hilsen din, og min uelskede kjære Innmari (u)seriøs

jonNY jonNY

over 19 år siden

jonNY jonNY

Tiger Lily Taylor Made:

kan du være så snill og slutte å plage oss andre her inne? du er en pest og en plage for alle som ønsker å ha det gøy, hyggelig eller faglig.
du prater i tunger, og det kommer bare PISS ut fra dell/imac tastaturet ditt.

det er ikke mulig å skjønne hva du mener, med unntak av at du mener å plage oss mest mulig.
dersom dette er riktig, så bør du oppsøke profesjonell hjelp, og ikke spy ut dine psykoser her inne.
dersom det er feil, så bør du begynne å omformulere deg før du trykker på "send" knappen.

tror ikke noen vil vedkjenne seg å være din uelskede engang med den latterlige oppførselen du viser her inne.

dersom du har et så fattig liv, så trenger du mennesker til å hjelpe deg, ikke et GOLFFORUM å forpeste og irritere vettet av folk på.

STIKK AV!!!!!!!!!! PLEASE!!!!!!!!!!

TLTM

over 19 år siden

TLTM

til jonNY jonNY

hvorfor skulle jeg bry meg om dine sure oppgulp, føler du deg plaget så stikk å piss.

ellers kan du jo sjekke årskortnr.770019 fra 1987, regner deg ikke for dum til å klare det lille oppdraget. eller kanskje min vielsesattest, som du ikke får dato på, snik.

(mine beste venner er godt utdannet til å ta seg av et nytt gammelt, nic), det er faktisk slik at golfforumet ikke altid er så seriøst, og hvem f... bryr seg i påsken, ha det litt gøy, de f... p... åra du har igjen å leve.

klarer du ikke det, skal jeg gi deg hjelp, gratis.

spread yours wings and fly away,

back chat, you burn all your energy, criticizing all you see, get your way.

KILLER QUEEN

Pedro Dimas

over 19 år siden

Pedro Dimas

Hmm....

Var ikke tema på denne tråden Marius!???

Hold dere til tema og slutt å klag sånn;)

Lykke til i New Zealand Marius....

Fraud

over 19 år siden

Fraud

Helt enig Pedro, men blir litt lattermild av å se at jonNY -NY, gidder å bry seg med påskenøtter, under nytt nic.

Han minner meg om gengelderen, bøllen og den eksperimenterende gengelder på en gang. "Gengelderen" opfører sig i starten som en due. Bliver den angrebet bliver den imidlertid til en høg.

Når den møder en anden gengelder, spiller den due, - der overtar bøllen. Den angriber alle som en høg fra starten, men møder den en der giver igen med samme mønt, løber den sin vej.

Over til f bulsara, som har gitt Thorp sitt syn på saken, og ønsker ham alt det beste for fremtiden, og tror vi som gleder oss over golf på amatørplan vil kunne kose oss over hans prestasjoner, og forhåpentlig mange tusen dollar.

Mvh.

TLTM, Fraud og f bulsara.

Videre god påske !!

Geir

over 19 år siden

Geir

Bare en liten copy paste fra en nettprat med marius thorp:

Fantastisk bra! Du er superheldig som kommer rett inn i golfforbundets satsting (som vi har ventet lenge på!) Hva nå da? Har du ett eller to år igjen på toppidrettsgymnaset? Har du tenkt å hoppe rett ut i profflivet, slik som Henrik Bjørnstad gjorde da han var bare litt eldre enn deg?
Guri, Oslo

Marius Thorp Tusen takk Guri. Ja, jeg er heldig som får komme inn i den satsningen. Jeg har to år igjen på NTG, og deretter trolig tre år i USA. Jeg har ikke tenkt å hoppe ut i profflivet tidlig. Skal ikke gjøre den feilen.

Til Geir

over 19 år siden

Til Geir

IKKE?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her