Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Inspirert av Bernt

Dingleputtern

over 19 år siden

Dingleputtern

Synest jeg ser visse likheter med designet ditt, Bernt, selv om 3D-effekten mangler.
http://www.golfsmith.com/images/od2050_alt3.jpg
Fy fy

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Golfsmithbossene var på messa ja;)

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Kommer flere som vil kjøre parallelle finner for å understreke strokepath....Sånn er bransjen

dernt

over 19 år siden

dernt

Bernt, ærlig talt. parallelle finner var du definitivt ikke først med. Håper ikke det er det du påstår med ditt innlegg??

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Har jeg sagt det?

Hei Bernt

over 19 år siden

Hei Bernt

Vil puttern din fungere for alle mennesker??

Har du tenkt på at mennesker har enten høyre dominerende øye eller venstre dominerende øye.

Har man høyre dominerende øye skal man ikke stille seg rett over ballen. Dette fordi neseryggen vil hemme den optiske følelsen.

Har man venstre dominerende øye vil putteren din fungere veldig bra.

K.

over 19 år siden

K.

Det kunne forstås slik

Dingle

over 19 år siden

Dingle

Er Odyssey, ikke Golfsmith

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Jeg syntes jeg så odusseylogoen der på hælen ja.

Mitt system er en av de svært få som er totalt parallelt, og dermed er det helt nøytralt for øyedominans. så de som er kontradominant, vesntrøye og høyrehendt har null betydning på PilotPutteren. Det er len del av konseptet.

Siden man skal ha et døsig og mykt fokus, så vil øyemusklene da slappe av og øynene få nærmere parallell fokus (periferfokus) når du ser med myk fokus bak ballen. Kontradominant(10%) eller høyre-høyre, har ingen betydning ved korrekt bruk av fokusering.

Callaway, sjefen for Innovation and Advanced Design, Dr. Alan Hocknell stoppet og tok en prat på messen, kanskje de ble inspirert;)

Kris

over 19 år siden

Kris

Hva skjer med putteren din fremover da Bernt? Når kommer den i salg? noen som vil kjøpe deg opp?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her