Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norske golfspillere på video

Brosman

over 19 år siden

Brosman

Oj, her var det mange norske ansikter!

http://www.1golf.tv/

Olav S.

over 19 år siden

Olav S.

Hva er dette?

ingen

over 19 år siden

ingen

ting...

Per Hagen

over 19 år siden

Per Hagen

ser ut som det kommer mye spennende video her. men er det ny golfside med kun videoer eller hva er det? noen som aner? hvem står bak?
la oss håpe vi får litt god instruksjon etterhvert også.

snappy

over 19 år siden

snappy

Hadde vært kult dersom man fikk se mer til norske spillere. Kanskje de kan klare å få tak i alle opptak fra P4-Tour også.

Filmer fra NGF samlinger hadde også vært kult.

Liker dette

Svein

over 19 år siden

Svein

spennende. ser ut som det er et nytt selskap som skal vise golvideo på nettet. det trengs.

Håper

over 19 år siden

Håper

Håper det kommer videoer fra turneringer ute i verden her. Ikke bare noeske kjedelige p4tour

Olav S

over 19 år siden

Olav S

Blir interessant. Jeg for min del er ikke så interessert i å se ting fra Norge. jeg vil se baner og folk fra resten av verden. Video om golf på snø som ligger på golf.no er på engelsk, så det er ikke sikkert dette er en norsk tjeneste

snappy

over 19 år siden

snappy

Til Håper:

Ja for tv sendiger fra turneringer verden over er det jo mangel på!!!!

Har du hørt om, the golf channel som er gratis. Sporten, viasat sport???

Kunne vel vært intressant å se fra P4-Tour, Bjørnstads open kvalifisering (dersom dette skjer), NM, Marius i EM og VM..

Syntest det hadde vært gøy jeg, ikke bare ET og PGAT

Reise

over 19 år siden

Reise

Jeg vil se reise, reise, reise. Baner fra hele verden. gleder meg til fortsettelsen

Trygve M

over 19 år siden

Trygve M

helt enig. hva med å lage presentasjonr fra golfbaner i norden for eksempel. da blir jeg en ivrig seer

rødruss for 20 år siden

over 19 år siden

rødruss for 20 år siden

Er det denne snappy som utgir seg for å være sivil. ing. kult, kult,

Tror nok avblåst blåruss/svartruss stemmer bedre i snappys tilfelle.

vet du hva kult betyr snappy???

Golf

over 19 år siden

Golf

Fårhåpe programmet er bedre enn toyota golfmagasin som gikk på viasat sport i fjor. Det var ikke bra

tv

over 19 år siden

tv

ser på www.1golf.tv at både henrik bjørnstad og marius thorp kommer på video. i tillegg er garcia og jimenez der. noen som vet om det blit norske eller utenlandske video?
enig med snappy at vi ikke trenger mer turneringer men håper på protip

nysgjerrig

over 19 år siden

nysgjerrig

Er 1golf.tv en tvkanal? På hvilket kabelnett? Hvordan kan jeg se den?

Simen

over 19 år siden

Simen

www.1golf.tv legger ut gratis videoer / TV på sine nettsider. I tillegg har de inngått en eksklusiv avtale med golf.no (i Norge).

nysgjerrig

over 19 år siden

nysgjerrig

Takk for info Simen. Håper det er innhold som vi norske goldspillere kan ha nytte av.

Trygve M

over 19 år siden

Trygve M

Jeg så litt på videoen som ligger på 1golf.tv nå. Det er et lite klipp litt uti der med et bunkerslag som er nydelig utført. Noen som kjenner personen igjen? Er det Marius Thorp?

Kan det

over 19 år siden

Kan det

være are fristad? eller mr. kofstad?

det er

over 19 år siden

det er

Knut børsheim...

Trygve M

over 19 år siden

Trygve M

Børsheim ja. Ser ut som han har rimelig kontroll.
Venter fremdeles på flere videoer på www.1golf.tv

Putt

over 19 år siden

Putt

Ser at man kan vinne en av Bernts puttere hvis man registrerer seg på www.1golf.tv. Kanskje Norges mest omtalte og diskutert putter noensinne?

Butt

over 19 år siden

Butt

ja, ingen kan påstå at Bernts putter ikke er gjenstand for diskusjon. kanskje vi får se den nevnte golfkøllen nettopp på 1golf.tv etterhvert?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her