Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sendeplan Masters

Frozen

over 20 år siden

Frozen

Hei, er det noen som har oversikt over når Viasat sender fra Masters i dag?

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

NRK!!

Golf: The Masters 2006 Introduksjon av årets utgave av verdens kanskje mest berømte golfturnering, som begynner på Augustabanen i dag. Programleder i studio: Øystein Ingdahl.

TV: NRK1 kl. 17.25

Golf: The Masters 2006 Direkte fra 1. dag av verdens kanskje mest berømte golfturnering på verdens kanskje mest berømte bane, Augustabanen i USA. Kommentatorer: Kjell Kr. Rike, Øyvind Rojahn og Thomas Nielsen. Forts NRK1.

TV: NRK2 kl. 23.00

Golf: The Masters 2006 Direkte fra 1. dag av verdens kanskje mest berømte golfturnering på verdens kanskje mest berømte bane, Augustabanen i USA. Kommentatorer: Kjell Kr. Rike, Øyvind Rojahn og Thomas Nielsen. Forts fra NRK2.

TV: NRK1 kl. 23.45

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

Hvis man leser tråden før man svarer så blir ikke svaret så bort i natta. Hjemmesiden til Viasat med tv guiden er nede for øyeblikket, men jeg tror det var 22:00 eller 23:00

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

Glemte å legge ved URL til viasat med viasat sport 1

http://www.viasat.se eller

http://www.viasatsport.se/

Frozen

over 20 år siden

Frozen

Da blir det Viasat 1 med Gøran :) Takk for link !!

2200 Golf
Masters Tournament. Herrarnas första major för året. Första speldagen. Direkt. Tävlingen spelas på Augusta National Golf Club i Augusta, Georgia. Regerande mästare är Tiger Woods, USA. Svenskar i det stjärnfyllda startfältet är Henrik Stenson och Carl Pettersson, som båda gör sin debut i tävlingen. Kommentator för Masters är Göran Zachrisson och Pierre Fulke, som bevakar tävlingen på plats.

elbow

over 20 år siden

elbow

Hørte jeg noen si stein i glasshus....?

Det kler ikke deg å være så tøff i trynet Haugerfaentomet. Spesielt ikke når du presterte å legge følgende fine innlegg i debatten om Westereng:

Haugerfantomet (05.04.06 kl. 14:07)
Jeg kjenner ikke OPW, men har så vidt snakket med ham et kort sekund, så jeg er ingen ekspert på hans kvalifikasjoner. Men det står for meg som litt rart å kritisere en person som vil prøve noe, om han lykkes har jeg ingen peiling på, og det er mulig han går gedigent på ræva, men, det må da være positivt å prøve nye ting uansett om det ikke er selvklart å lykkes.

Fooore (05.04.06 kl. 14:44)
Var det siste innlagget til Haug.... rettet mot denne tråden eller tråden om Morten i USA?!

Haugerfantomet (05.04.06 kl. 14:56)
Beklager
Jeg leste begge trådene og klarte å legge svaret mitt i feil tråd.
Helt riktig at den skulle vært i den andre.

eh eh eh

over 20 år siden

eh eh eh

Ja Haugerfantomet er jaggu dust ass... Barslig elbow

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Vasat Sport 1, ingen sending
Sport N fotball, 67 min av annan omgang,
Tror dere må vente litt ja

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

Henrikfaen
Klart det blir sending på Viasat 1 Hva skulle ellers svensklene se på?

Har dobbelt sjekket hjemmesiden deres så alt er i orden klokken 22:00
Altså en time mer enn på NRK om jeg ikke tar helt feil.

HenrikFan

over 20 år siden

HenrikFan

Fantomet har vel ikke behov for å banne, han som er ånden som går...
Var ikke klokka 22.36 da du svarte da?
Da burde du faktisk vite svaret...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her