Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sveriges svar på Himmerland

Stian

over 20 år siden

Stian

Hva er sveriges svar på Himmerland? Mao, hvor drar man i Sverige for å spille golf og overnatte til en like gunstig pris som på Himmerland? Reisen foregår i slutten av mai.

HIO

over 20 år siden

HIO

Bodde på Stenungsund i fjor, veldig bra hotell og skikkelig liv på kvelden, men det gikk dessverre ut over golfen....
Spilte Kungälv kode, Mjölkeröd, Lyckorna og Orust. Alle banene utenom Mjölkeröd ligger under 20 min kjøring fra hotellet. Vi fikk ikke spilt på banen i Stenungsund, den skal visst være veldig bra. Kungälv og Orust var ikke så bra synes jeg, men de 2 andre var veldig fine.

Hvis dere skal bo på banen, så vil jeg anbefale Fjällbacka, der bor man praktisk talt midt på banen. Restaurant og liten butikk, men ikke så mye å finne på utenom, og det er kun den ene banen.

T O R R E B Y

over 20 år siden

T O R R E B Y

Er også bra, og ikke avskrekkende i pris.
http://www.torrebygk.se/
Litt "slottsluksus" on course.
Anbefales
God tur!

snappy

over 20 år siden

snappy

Vil du ha et skikkelig anlegg, ja da er svaret enkelt: Halmstad GK.

Sikkert noe dyrere en Himmerland, men også et mye bedre anlegg. Dette anlegget var topp 10 i europa for noen år tilbake.

Mange fine treningsområder, 2 gode baner, og sikkert rundt 5-10 baner innen 0,5 times kjøring.

Golfo

over 20 år siden

Golfo

Varberg er jo også flott med sine to baner for én greenfee. Campinghytter på Getterö er dessuten billig.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her