Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ole Petter Westereng - virkelig så ille?

Dr OP(W)ium

over 20 år siden

Dr OP(W)ium

Hva er det som er så galt med Ole P Westereng?

Jeg synes kommenterer topp på SportN, og på P4 er han veldig flink som nyhets- og sportoppleser! Jeg synes vi alle skal ta avstand fra all denne kritikken som har vært mot norske golf-kommentatorer, og spesielt Westereng.

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Ja - virkelig!

OPW er klart den svakeste kommentatoren på SportN (kan ikke kommentere hvordan han er på radio, da jeg aldir har hørt ham). Å kritisere kommentatorer er en folkesport i Norge, og da er det meget riktig å ta opp prestasjonene til golfkommentatorer i dette forumet. Jeg synes ikke han tilfører sendingene noe som helst, selv om intervjuene med HB i helgen var OK. Ble litt oppmuntret på lørdag da han så vidt jeg kunne høre ikke nevnte 'Taigern' en eneste gang (TW spilte ikke i turneringen). Trodde kanskje noen med autoritet hadde hatt en prat med ham, men på søndag var det på'n igjen. Dette maset om hvor 'sinnsykt' god TW (og forsåvidt andre spillere) er, synes jeg er voldsomt irriterende.

Han har forsåvidt ikke noen ubehagelig stemme, så han er sikkert en ok nyhetsoppleser når han har en tekst å forholde seg til.

Yngve

over 20 år siden

Yngve

enig med dilter.
OPW er ok så lenge han har manus.

Golfo

over 20 år siden

Golfo

Jeg kan heller ikke skjønne hva som er så ille med Westreng

Yngve

over 20 år siden

Yngve

smak og behag er vel det eneste rette svaret her.... :)

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Gled dere over at det vises masse golf på skjermene i norske hjem, det får være grenser for hva som skal være "så utroooooolig irriterende asså".

Og snart åpner banene i kjøreavstand Oslo!!! Yieppie!!

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

Jeg kjenner ikke OPW, men har så vidt snakket med ham et kort sekund, så jeg er ingen ekspert på hans kvalifikasjoner. Men det står for meg som litt rart å kritisere en person som vil prøve noe, om han lykkes har jeg ingen peiling på, og det er mulig han går gedigent på ræva, men, det må da være positivt å prøve nye ting uansett om det ikke er selvklart å lykkes.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Var det siste innlagget til Haug.... rettet mot denne tråden eller tråden om Morten i USA?!

Haugerfantomet

over 20 år siden

Haugerfantomet

Beklager
Jeg leste begge trådene og klarte å legge svaret mitt i feil tråd.
Helt riktig at den skulle vært i den andre.

Jerker Selte

over 20 år siden

Jerker Selte

OPW er en helt grei kommentator. Problemet er bare at han ikke har filla peiling på golf. Og da klarer han heller ikke formidle til oss seere hva som er bra eller mindre bra av det vi ser...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her