Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sorry Odyssey

Myk Mann

over 20 år siden

Myk Mann

Har nå hatt flere modeller av Odyssey sine puttere, både White Hot og DFX. Syntest den myke følelsen har vært helt fantastisk hjelp til å kontrollere lengden på slagene.
Men nå har de kommet med disse stål-innleggene som tar bort all følelse og får dem til å se ut som et gebiss med amalgan-innlegg
Samtidig som Odyssey velger å avslutte et putterdesign som har vært tidenes puttersuksess, går bl.a. NIKE andre veien. Nike Oz-130 er så vidt jeg vet Nike sin første putter med polymer insert. Fikk gleden av å prøve den på golfmessa, og selv om jeg er fornøyd med mine 2 White Hot puttere har jeg nå bestilt en Nike-putter fra USA til den nette sum av 139 amerikanske penger. Det er den beste putteren jeg noen gang har hatt i hendene, myk og utrolig stabil. Åååå så jeg gleder meg.

Pepper

over 20 år siden

Pepper

Rart hvor forskjellig smaken kan være. Jeg syntes White Hot var for bløt, mens DFX var ok. Da jeg prøvde den nye med metall-innlegget kjøpte jeg den nesten, men valgte en klassisk Cleveland putter istedet. Også Craz-E ble litt for myk for meg, skal bli artig å prøve Nike Oz-130.

Nubbins

over 20 år siden

Nubbins

Jeg spiller med alle slags baller som jeg finner rundtomkring fairway-kantene, og da er en myk putter det eneste som virker.
De som har hard putter bør holde seg til samme ball hele tiden, ellers blir det vanskelig å putte med riktig lengde.

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Det gjelder alle puttere....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her